largem Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 Been there, done that. Føler med deg. Blir du forresten å møte henne mer etter dette? nei blir nok ikke det. ho blei ganske sur å skuffa. for ho prøvde å kysse meg noen ganger og jeg bare vrei meg unna Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det stort eller lite? Kan du poste et bilde? Umulig å oppdrive bilde, og er uaktuelt at jeg legger ut ett av meg selv. Men ja, det er ganske stort på min kropp. Mange som har lurt på hvorfor jeg har fått dem ''fikset''.. Lenke til kommentar
pepperkaken Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Er det stort eller lite? Kan du poste et bilde? Umulig å oppdrive bilde, og er uaktuelt at jeg legger ut ett av meg selv. Men ja, det er ganske stort på min kropp. Mange som har lurt på hvorfor jeg har fått dem ''fikset''.. pics or it didn't happen Og før du svarer, så var dette ment som en spøk.. ikke noe annet.. http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pics%20or%20it%20didn't%20happen 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 Er det stort eller lite? Kan du poste et bilde? Umulig å oppdrive bilde, og er uaktuelt at jeg legger ut ett av meg selv. Men ja, det er ganske stort på min kropp. Mange som har lurt på hvorfor jeg har fått dem ''fikset''.. Hvor høy er du? Hvis noen vil tegne et bilde i paint, basert på høyden, vekten og størrelsen hennes, hadde det også vært greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå