largem Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 hei er gutt,18:) i morra skal jeg på date men en jente jeg har møtt på nett:) hun er kjempe koselig i jeg har opplevd vi har snakka på tlf noen uker nå og jeg blir blir mere og mere gira. for ho er akkurat som meg med humor og sånt. men tingen er at jeg er redd ho vill bli skuffa når vi møtes eller at jeg blir skuff:P men vi har jo begge hverandre på facebook. så vi vet jo hvordan begge ser ut og sånn. med litt uheldige fest bilder og sånn. hvordan skal jeg takle daten hvis jeg ikke føler noe for det? har liksom ikke gått på date før:P alle jenter har det liksom bare skjedd med uten noe spesiell date Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hvis ikke daten er så attraktiv å ta med videre i livet/til sengen så har du en hyggelig tid så lenge du føler for så å høflig fortelle at nå er det på tide for deg å komme deg hjem, men at du hadde det hyggelig (eller noe annet du kan finne på å si hvis ikke du hadde det hyggelig). Det er jo ikke egentlig noe spesielt med date... Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 En første date kan også være litt vanskelig, for begge parter. Ingen grunn til å legge ballen død hvis det går litt ræva første gang. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Du er nervøs ja, men tenk hvor nervøs hun må være! Vær kul, ta ting som det kommer og alt ordner seg! Lenke til kommentar
Helpsomer Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Det er kanskje vanskelig å få til. Men bare glem vekk hva enn du bekymrer deg for. Vær glad for at du endelig skal møte hun du er begeistra for. Glem at det er en date. Date er bare et utrykk som ofte bare skaper dumme forventninger. Når jeg møtte ei fra nettet etter å ha pratet lenge, så var mitt første fokus hvor mye jeg gledet meg til å gi henne en klem. Rett og slett! Etter det går det sin gang. Slapp av! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 viss du sysn ho e kjedelig så pula du ho og stikke av. 4 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hun er mer nervøs enn deg. Bare si hei, gi hun en klem og snakk som dere pleier å gjøre. Om det blir stille mellom dere så gjør ikke det noe. Bare ikke la det vare for lenge. Om du skal møte henne på et sted du ikke har vært på før så spør mye om ting du ser. Om det er hun som er ukjent i terrenget så lek litt turguide. Det går lett Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Enkelte jenter har lett for å se sinnsykt bra ut på bilder, men ser ikke slik ut i det hele tatt når man møter henne i virkeligheten. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Enkelte jenter har lett for å se sinnsykt bra ut på bilder, men ser ikke slik ut i det hele tatt når man møter henne i virkeligheten. Eller omvendt, de ser ut som troll på bilder og finnes ikke fotogene men er pene i virkeligheten. Gjelder også menn, forøvrig. 4 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det gjelder både kvinner og menn, men som regel er det den negative veien dt går . Har selv møtt et par jenter som har vist seg å være kraftig overvektig, som man i utgangspunktet trodde var veldig tynn. Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Bilde i fra tits og opp der det ser ut som at det er store tits = dame på over 100kilo som meiner at ho kan spise 2 poser chips kvar dag sålenge ho holder seg til lett majones. Bilder er bare en refleksjon av virkeligheten, dei fleste damer som tar seg bra ut på bilder bruker mye tid på og finne "triks" for og gjømme dritstygge ting dei har i fjeset, kviser, hudorm, fettvalker æsjabæsja go see a doctor 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Bilde i fra tits og opp der det ser ut som at det er store tits = dame på over 100kilo som meiner at ho kan spise 2 poser chips kvar dag sålenge ho holder seg til lett majones. Det er ingen selvfølge da gener spiller også en viktig rolle. Jeg veier 45-50 kg og bruker 65i (iiiii jaaa) i bh. 4 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Det var da seriøst barbiefaktor da... Største barbiefaktor jeg har hørt om før er 70F. Lenke til kommentar
cFc Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Bilde i fra tits og opp der det ser ut som at det er store tits = dame på over 100kilo som meiner at ho kan spise 2 poser chips kvar dag sålenge ho holder seg til lett majones. Det er ingen selvfølge da gener spiller også en viktig rolle. Jeg veier 45-50 kg og bruker 65i (iiiii jaaa) i bh. Jaha? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Jaha? Ja, dessverre Barbiefaktor kanskje, men mer slitsomt å måtte finne klær i mange størrelser større bare for å skjule at jeg har gigaboobs på en liten kropp. Lite morsomt å få oppmerksomhet bare på grunn av puppene, fant jeg tidlig ut av. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 However så er det som regel slik at kvinner bruker helt feil størrelse i bh, og man heller skal være strammere rundt enn det man tror, og ha større cup enn det man tror, så de har som regel større pupper enn det de tror! Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 21. juni 2011 Del Skrevet 21. juni 2011 Bilde i fra tits og opp der det ser ut som at det er store tits = dame på over 100kilo som meiner at ho kan spise 2 poser chips kvar dag sålenge ho holder seg til lett majones. Det er ingen selvfølge da gener spiller også en viktig rolle. Jeg veier 45-50 kg og bruker 65i (iiiii jaaa) i bh. eg har ikkje et personlig behov for BH, så bh størrelser sier meg lite, men silikon kan jo orne det for dem som har for små. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 Bilde i fra tits og opp der det ser ut som at det er store tits = dame på over 100kilo som meiner at ho kan spise 2 poser chips kvar dag sålenge ho holder seg til lett majones. Det er ingen selvfølge da gener spiller også en viktig rolle. Jeg veier 45-50 kg og bruker 65i (iiiii jaaa) i bh. Er det stort eller lite? Kan du poste et bilde? 1 Lenke til kommentar
largem Skrevet 22. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 22. juni 2011 vel denne digge jenta på bildet:P viste seg og være 4 hoder lavere enn meg med dobbel hake og mage på knærne-.- hehe så blir jo litt skuffa. siden måten vi snakka på var veldig seksuell:P men men:P neste date ikke fra nettet 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 22. juni 2011 Del Skrevet 22. juni 2011 vel denne digge jenta på bildet:P viste seg og være 4 hoder lavere enn meg med dobbel hake og mage på knærne-.- hehe så blir jo litt skuffa. siden måten vi snakka på var veldig seksuell:P men men:P neste date ikke fra nettet Det er nettopp det jeg sier. Når man møter en person over nettet, så er det gjerne fordi personen ser pen ut på bildet. Dersom jenta har mange bilder, men ingen helprofilsbilder av seg selv burde det ringe en bjelle. Enkelte er bare eksperter på å lage pent ansikt på bilder. Vet ikke hvor mange ganger jeg selv har latt meg lure. vel denne digge jenta på bildet:P viste seg og være 4 hoder lavere enn meg med dobbel hake og mage på knærne-.- hehe så blir jo litt skuffa. siden måten vi snakka på var veldig seksuell:P men men:P neste date ikke fra nettet Been there, done that. Føler med deg. Blir du forresten å møte henne mer etter dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå