Gjest medlem-211409 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hei! Kjøpte en helt ny Derbi Boulevard i forgårs. Alt er bra med den utenom en ting: Potten blir ekstremt varm. Kjører jeg i mer enn fem minutter blir den så varm at det lukter svidd og jeg merker varmen opp til setet. Jeg prøvde å spytte på den nå i sted etter en kjøretur og spyttet fordampet på under ett sekund. Er dette normalt eller bør jeg levere den inn igjen? Beklager om dette er et dårlig/enkelt spørsmål, men har 0 peiling på slikt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 :'( ingen svar Lenke til kommentar
Ekinorak Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Lukter ofte litt svidd i starten på nye sykkler, akuratt det samme med min scooter. Det er normalt at potten blir så varm at et vann fordamper når det treffer, særlig nå som temperaturene begynner å bli ganske høy ute. Tviler på det er noe som er gale, du kan jo høre med selgeren om du er i tvil. Lenke til kommentar
Gjest medlem-211409 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Takk for svar Lenke til kommentar
Ballestikk Skrevet 24. juni 2011 Del Skrevet 24. juni 2011 Orginal potter på mopeder blir ekstremt varme pga plomberingene som gjør det vansklig for eksosen å komme seg igjennom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå