Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er det galt av meg å reagere?

Anbefalte innlegg

Ja, hvis det er win å irritere hverandre :p

Det er win når han gjør noe sånt også som er ganske rart på mange måter. Er jo også mulig at han da får opp øya og skjønner hvorfor hun reagerer som hun gjør

Kan helt sikkert fungere på noen, men jeg hadde som sagt gjennomskuet det og hun hadde ikke oppnådd noe med det.

Jeg hadde enten ledd av henne, eller droppet henne, hvis hun skal få fram et poeng ved å "straffe" meg eller hevne seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan helt sikkert fungere på noen, men jeg hadde som sagt gjennomskuet det og hun hadde ikke oppnådd noe med det.

Jeg hadde enten ledd av henne, eller droppet henne, hvis hun skal få fram et poeng ved å "straffe" meg eller hevne seg.

Det er ikke nødvendigvis straff eller hevn, men enkelte evner ikke å se problemet før de blir utsatt for det samme selv.

Lenke til kommentar

Nei, det er ikke friends with benefits. Moren hans vet om meg, og kompisene hans, og omvendt. Vi har vært på dealern i snart over ett halvt år nå, så vi kan egentlig definere oss som kjærester, bare ikke offentlig fordi jeg ikke er klar ennå.

Pliscin, jeg tror ikke det. Jeg skrev en melding til ham i går kveld og sa at jeg ble litt skuffet, men jeg ser jo også på den andre siden og kan jo skjønne at han valgte pokerturneringen i kveld siden han og gutta hadde avtalt lenge, og dette blir visstnok deres siste pokerkveld sammen på en stund. Han trodde at pokerkvelden var neste helg, men det var det ikke. Jeg hadde jo også gjort det samme dersom jeg hadde vært i samme situasjon som han, så jeg kan jo skjønne at han gjerne vil være med på den pokerkvelden.

Så fikk jeg en mld av ham der det stod at han hadde dårlig samvittighet, og at han godt kunne droppe pokerkvelden slik at jeg kunne komme, men jeg sa det gikk fint. I slutten av meldingen skrev han at han gledet seg til å se meg i morgen.

TS

Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...