AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Heisann! Går rett på sak, jeg. Jeg og X har hatt en slags avstandforhold som har vart en stund nå. Avtalen var at jeg skulle komme i morgen, men han ringte akkurat å sa at han skulle på pokerkveld med gutta, og sa at det passet best dersom jeg heller kom på lørdag, og da helst etter 17:00 en gang, siden det også var snakk om at de drikke øl n shit på pokerkvelden -> fyllesyk dagen etter. Ehm.. fyllesyk etter et par øl? Lukter jeg ugler i mosen? Uansett, han har spilt en del poker de siste dagene med kompisene hans og har vunnet en del - har han ikke fått nok? Jeg mener, vi ser hverandre i gjennomsnitt sånn ca. annen hver helg, og poker kan han spille med gutta sånn ellers... Skal innrømme at jeg nesten ble litt oppgitt at han valgte pokerkveld fremfor å møte meg i morgen, slik vi hadde avtalt. Er det galt av meg å bli "sur" pga. det? Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Vi bor forresten 1,5 t. fra hverandre. TS Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 det er ikke galt av deg å reagere, spørsmålet er bare hvordan du håndterer det. klikker du i vinkel eller tar du det pent og rolig og snakker åpent ut om det? det er spørsmålet pga de tingene jeg nevnte der gir forskjellig utslag av hva han sier til deg eller hva han gjør for noe. anbefaler at du bare spør pent og greit og snakker fint om det istedenfor å hoppe rett i kranglemodus Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det lover ikke bra hvis du allerede nå begynner å sabotere typen din sine pokerkvelder.... 1 Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 ... men en avtale er en avtale. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 det er ikke galt av deg å reagere, spørsmålet er bare hvordan du håndterer det. klikker du i vinkel eller tar du det pent og rolig og snakker åpent ut om det? det er spørsmålet pga de tingene jeg nevnte der gir forskjellig utslag av hva han sier til deg eller hva han gjør for noe. anbefaler at du bare spør pent og greit og snakker fint om det istedenfor å hoppe rett i kranglemodus Jeg har ikke kranglet med ham. Jeg sa at han fikk kose seg på pokerkvelden, og at det går fint at jeg heller kommer på lørdag... Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Og sist vi så hverandre, var for to uker siden. Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ta å vær opptatt selv på lørdagen da angrer han nok 3 Lenke til kommentar
DrHawkins Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) det er ikke galt av deg å reagere, spørsmålet er bare hvordan du håndterer det. klikker du i vinkel eller tar du det pent og rolig og snakker åpent ut om det? det er spørsmålet pga de tingene jeg nevnte der gir forskjellig utslag av hva han sier til deg eller hva han gjør for noe. anbefaler at du bare spør pent og greit og snakker fint om det istedenfor å hoppe rett i kranglemodus Jeg har ikke kranglet med ham. Jeg sa at han fikk kose seg på pokerkvelden, og at det går fint at jeg heller kommer på lørdag... Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b jeg sa ikek at du hadde kranglet med han, jeg sier at du bør snakke med han om dette "problemet" ditt du har med disse pokerkveldene. snakke åpent og rolig med han og ikke fyre igang en stor krangel utav ingenting gjerne ta en prat med han når du er der på lørdag da enig med overdox, han spilelr hard to get så bare gjør igjen med samme medisin så kjenner han det nok selv du har de 2 valgmulighetene å håndtere det på hvis du har et problem med disse pokerkveldene (eller rettere sagt på fredagen når egentlig dere skal treffes) Endret 16. juni 2011 av DrHawkins Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Ta å vær opptatt selv på lørdagen da angrer han nok Yep. Kanskje jeg skal det. TS Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg fikk en koselig nattamelding fra ham nå, da, men jeg vet ikke. Orker ikke svare på den. TS Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gud så slitsomt, hvorfor kan han ikke spille poker med gutta de andre 12 dagene du ikke er der?? Det lukter rart ja. Kanskje det heller er snakk om klespoker..? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Gud så slitsomt, hvorfor kan han ikke spille poker med gutta de andre 12 dagene du ikke er der?? Det lukter rart ja. Kanskje det heller er snakk om klespoker..? Ikke sant! Det har gått to uker siden sist vi så hverandre, og nå velger han pokerkveld fremfor avtalen våres. Herregud... Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Jeg kjenner jeg blir irritert på dine vegne. Poenget er ikke det at det er et problem at han spiller poker. Så lenge han ikke pantsetter gård og grunn er ikke det et problem. Det som er problemet er at han ikke klarer å prioritere deg for en gangs skyld. I tillegg har dere faktisk en avtale. Hadde kjæresten min gjort noe slikt så hadde jeg blitt ekstremt skuffet. Han kan spille poker alle de andre dagene han ikke er sammen med deg. Jeg vet ikke om jeg hadde giddet å være sammen med en som nedprioriterte meg på den måten. Akkurat som vennskap må pleies, må også kjæresteforhold det. Endret 16. juni 2011 av yvonne2 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg kjenner jeg blir irritert på dine vegne. Poenget er ikke det at det er et problem at han spiller poker. Så lenge han ikke pantsetter gård og grunn er ikke det et problem. Det som er problemet er at han ikke klarer å prioritere deg for en gangs skyld. I tillegg har dere faktisk en avtale. Hadde kjæresten min gjort noe slikt så hadde jeg blitt ekstremt skuffet. Han kan spille poker alle de andre dagene han ikke er sammen med deg. Jeg vet ikke om jeg hadde giddet å være sammen med en som nedprioriterte meg på den måten. Akkurat som vennskap må pleies, må også kjæresteforhold det. Helt enig med deg. Ikke nok med det, men på toppen av det hele, "unnskyldte" han seg med å si at det han og gutta liksom har en pokerkveld før sommerferien. Jeg vet ikke om jeg skal le eller gråte... Postet av anonym: f603771dbb3c9c9ead98fe69988e917b 1 Lenke til kommentar
DBM Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ta å vær opptatt selv på lørdagen da angrer han nok Den hadde jeg gjennomskuet 1 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Den hadde jeg gjennomskuet Da hadde det jo bare vært enda mer irriterende? Win! Lenke til kommentar
DBM Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Den hadde jeg gjennomskuet Da hadde det jo bare vært enda mer irriterende? Win! Ja, hvis det er win å irritere hverandre Endret 17. juni 2011 av DBM 1 Lenke til kommentar
Antatra Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Er det et avstands forhold eller er dere bare frinds with benefits? Dere har vel kanskje litt forskjellig syn på hva som er viktigst når det gjelder forholdet deres og andre ting. Du reagerer, han tenker sikkert ikke over det. Kanskje på tide å definere forholdet litt klarer, eventuelt revurdere hvor dere står? Er det et avstands forhold eller er dere bare frinds with benefits? Dere har vel kanskje litt forskjellig syn på hva som er viktigst når det gjelder forholdet deres og andre ting. Du reagerer, han tenker sikkert ikke over det. Kanskje på tide å definere forholdet litt klarer, eventuelt revurdere hvor dere står? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ja, hvis det er win å irritere hverandre Det er win når han gjør noe sånt også som er ganske rart på mange måter. Er jo også mulig at han da får opp øya og skjønner hvorfor hun reagerer som hun gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå