8483838383 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Pluss at man får tygon istedet for noe annen slags møkkaslanger.. Waterchill slangene er faktisk VELDI gode. De har tykke vegger, helt kollaps sikre men de er litt for stive. Lenke til kommentar
simes Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Ser veldig bra ut. Jeg ville kjøpt AC selv om det hadde blitt dyrer og jeg.. Mye "stiligere" enn waterchill.. Også sitter man mer igjen med gleden over å ha gjort noe selv.. Pluss at man får tygon istedet for noe annen slags møkkaslanger.. Hva mener du med "gjort noe selv" ? Satt sammen selv istedet for å kjøpt ferdigpakke. Tror det er det han mente. Ja, det var visst ikke så lett å forstå.. Pluss at man får tygon istedet for noe annen slags møkkaslanger.. Waterchill slangene er faktisk VELDI gode. De har tykke vegger, helt kollaps sikre men de er litt for stive. Er ikke kollaps jeg tenker på når jeg skriver møkkaslanger.. Er heller det der med "litt" stive. edit: nice quoting.. Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Vet ikke hva viftegrillene koster, men du kan jo kjøpe de saken som er til radiatoren, ser mye fetere ut Den er bare dritten! De skruene som følger med er jall og passer liksom ikke fordi dem er enten for lange eller for korte. Også når man prøve å borre opp så er det faktisk 100% umulig. Det blir bare varmt også blir de misfarget.. Jeg fikk opp to og et halvt hull etter ett ødelagt og ett nesten ødelagt borr.. Og ja, det var metallbor.. Stålbor heter det vel kanskje? Lurer på hva for slags sjuk legering det metallet der var laget av. :-? Wow, åssen fikk du til det? Er det ikke vanlig aluminium den er laget av da? Borret opp alle 4 hullene uten problemer jeg. :smile: Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg også? Hmmm, husker bare at jeg hadde en masse skruer til overs jeg Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Vet ikke hva viftegrillene koster, men du kan jo kjøpe de saken som er til radiatoren, ser mye fetere ut Den er bare dritten! De skruene som følger med er jall og passer liksom ikke fordi dem er enten for lange eller for korte. Også når man prøve å borre opp så er det faktisk 100% umulig. Det blir bare varmt også blir de misfarget.. Jeg fikk opp to og et halvt hull etter ett ødelagt og ett nesten ødelagt borr.. Og ja, det var metallbor.. Stålbor heter det vel kanskje? Lurer på hva for slags sjuk legering det metallet der var laget av. :-? Wow, åssen fikk du til det? Er det ikke vanlig aluminium den er laget av da? Borret opp alle 4 hullene uten problemer jeg. :smile: Hehe, hmm.. Kanskje jeg har .......... revisjon 2: "Super steel"! Det ville nå jeg trodd. Sa det til han far også at det var helt umulig å borre opp så sa han "det skal da ikke være noe problem?", også borret vi til alt ble rødglødende og misfarget. Meget fornøyd med det kjøpet der.. :-? Edit: ps. Det er i hvert fall ikke aluminium.. Alt for tung til det. Er nok noe slags hissig stål. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Ikke rart det var vanskelig å borre hvis alt ble rødglødende.. Ødlegger jo ting da.. Når du borrer i enkelte metaller så skal du bruke kjøling, vann eller olje. Lenke til kommentar
simes Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke rart det var vanskelig å borre hvis alt ble rødglødende.. Ødlegger jo ting da.. Når du borrer i enkelte metaller så skal du bruke kjøling, vann eller olje. Hadde på olje.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Da var settet bestilt.. ble litt under 2800kr etter hva microplex sine sider sier... Gleder meg til å overklokke uten at jeg må ha viftene på fullt... Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ikke rart det var vanskelig å borre hvis alt ble rødglødende.. Ødlegger jo ting da.. Når du borrer i enkelte metaller så skal du bruke kjøling, vann eller olje. Hadde på olje.. oje ja, hehe prøvde det en gang i tiden jeg og. prøv med vann du... Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Jo, også mangler du en ting. AC fluid. Og vann. Trenger ikke AC fluid eller vann, jeg bare koker opp vann hjemme her og tilsetter frostvæske. Tygon er virkelig det du bør satse på! Men 50cm?? Tror du bør regne med 2 meter ja.. Alt med god margin... Jeg tenkte at jeg likesågodt kan kjøpe en del tilfelle jeg tilfeldigvis klarte å ødelegge noe... Kan jo senke til 4m så har jeg en del til overs, vet jo aldri hva jeg kan finne på... Hva skal du koke vannet etter? Drepe bakterier? Har du først brukt 2000Kr på vannkjøling kan du likeså godt spandere på deg demineralisert vann til 20kr literen på bensinstasjon. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 4. august 2003 Forfatter Del Skrevet 4. august 2003 Jo, også mangler du en ting. AC fluid. Og vann. Trenger ikke AC fluid eller vann, jeg bare koker opp vann hjemme her og tilsetter frostvæske. Tygon er virkelig det du bør satse på! Men 50cm?? Tror du bør regne med 2 meter ja.. Alt med god margin... Jeg tenkte at jeg likesågodt kan kjøpe en del tilfelle jeg tilfeldigvis klarte å ødelegge noe... Kan jo senke til 4m så har jeg en del til overs, vet jo aldri hva jeg kan finne på... Hva skal du koke vannet etter? Drepe bakterier? Har du først brukt 2000Kr på vannkjøling kan du likeså godt spandere på deg demineralisert vann til 20kr literen på bensinstasjon. Man tar hva man har.. gidder ikke å bruke ekstra penger på noe som ikke er nødvendig.. Koke vannet for å gjerne bakterier ja.. Har en 1,5 liter brusflaske som det er ferdigblanda vann og frostvæske på, så jeg trenger ikke koke nytt vann og blande på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå