Gå til innhold

rimelig gamingmus

Anbefalte innlegg

Hei jeg har tenkt til å kjøpe en gaming pc og vil kjøpe en gamingmus også. er det noen som kan hjelpe meg?

jeg vil helst ikke at den skal være for dyr, maks 400kr(helst mindre)

jeg har sett på disse produktene cm storm inferno og cm storm spawn

er dette gode valg? Jeg vet heller ikke hva dpi er. er det noen som kan fortelle meg hva det står for og hva det brukes til osv?

jeg blir veldig glad hvis noen kan hjelpe meg her :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logitech mx518er en bra gamingmus til en rimelig penge. Men prøv noen forskjellige i butikken hvis du har muligheten. At musa passer bra til hånda di er viktigere enn alskens teknisk fiksfakseri

Takk for svar :)

Spiller det noen rolle om det er optisk eller laser. Hva er best?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Logitech mx518er en bra gamingmus til en rimelig penge. Men prøv noen forskjellige i butikken hvis du har muligheten. At musa passer bra til hånda di er viktigere enn alskens teknisk fiksfakseri

Takk for svar :)

Spiller det noen rolle om det er optisk eller laser. Hva er best?

Han har rett, har hatt den før og funker veldig bra til prisen. Selv har jeg byttet den ut med Razer Naga til ca 500kr. Men det er så klart ditt valg, og dette har ingenting med å se ned på musen. Har brukt logitech musen i flere år nå, byttet den ut nylig bare.

Jeg ville anbefale laser.. Og det vil nok de fleste også, da den reagerer mye raskere (så klart går det fra mus til mus, men gamingmuser pleier å reagere raskere). Du burde kanskje lese spesifikasjonene dems og se om det står noe om reaksjonen og hastigheten el.l

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...