Tobeass Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hei! Spilte paintball i helga med min Tippmann 98 Custom E-grip markør. Men nå har markøren blir mere eller mindre ubrukelig. Når jeg skyter med den så varierer skuddene veldig. Kommer ofte 2-3 ball ut samtidig selv om jeg har på semi-auto og de daler veldig fort. Jeg har ikke så veldig peiling på det elektroniske/mekaniske med paintball, så lurte på om noen av dere kanskje veit hva som er feil? Lenke til kommentar
Lami Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Mye luft igjen på flasken når skuddene varierer? Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Jaja, sjekket dette. Den varierer selv om jeg har full tank. Hører også en lyd som om noe luft lekker noe sted, selv om jeg ikke ser at nåla går nedover. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Høres ut som lekkasje. Prøv å hør hvor luften siver ut. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 kan hende det er noen o-ringer som har gått duken, eller blitt slitt ut. skjekk pakningene ved der du kobler på flaska. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå