bIsk0p Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Første jeg ville gjort var å lakkere helt ned! Det gjør så utrolig mye for bilen. Etter det ville nok soting av vinduer kommet på en rask andreplass. Utover det, blir det kun personlig preferanser. Anlegg kanskje? Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 22. august 2011 Forfatter Del Skrevet 22. august 2011 Skal lakkere helt ned ASAP! Venter bare på time.. Har venta siden Juni Litt lyst å endre farge, vil ha noe som skiller seg litt ut. Men kan sikkert bli fint (og lettere) med den jeg har nå også! TROR jeg blir å satse på å beholde fargen jeg har nå, tone lyktene litt lett, tone rutene 35% hele veien rundt, senke litt foran kanskje samt beholde xenon i alt :-) Har bytta spiller til en Pioneer som ble mye bedre kontra den gamle. Sub'en jeg har originalt bake er sprengt, så vurderer om jeg skal anskaffe ny eller oppgradere til noe større.. (10" eller 12") Bortsett fra det spekulerer jeg litt om jeg skal beholde øyelokkene, eller fjerne de. Hva tror dere? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det er veldig dyrt å lakkere hele bilen, i tillegg må du finne en farge du VIRKELIG brenner for. Det er utrolig kjedelig å bytte farge og finne ut at den ikke passer heeelt Matt-svart synes jeg krever litt mer mods på bilen. Bredding og brønnfelger er noe som kommer i hodet mitt med en gang. "Vanlig" bil med matt-svart kan fort bli fiasko. Øyelokkene la jeg ikke merke til, dvs ikke positivt eller negativt for min del. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Usikker på hvilken farge, samt veldig mye jobb å bytte. Tror derfor jeg holder meg til den jeg har! Matt svart er enten veldig stygt, eller veldig fint (om man gjennomfører den helt!) Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 23. august 2011 Forfatter Del Skrevet 23. august 2011 Idag kom ekstralysene på.. Begynner å bli mørkt og vått her oppi nord nå, så. Neste plan er å få hellakkert. Som sagt står jeg i "kø." Håper det blir min tur snart :-) Ellers, skal øyelokkene få bli eller skal de av? Å de 19" jeg har nå vurderer jeg å levere tilbake. Har jo samme felger i 18" liggende, nylakkerte å med helt nye dekk som ikke er satt på enda engang.. 19" høres ut som et tog når jeg kjører med de, å jeg kjører såpass mye at jeg burde unne meg liiitt kjørecomfort.. Hva tror dere, blir 18" for lite? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 En jeg gikk i klasse med hadde 18" på sin A6, jeg synes det så bra ut! Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 24. august 2011 Del Skrevet 24. august 2011 Jeg stemmer for å fjerne øyelokkene. Det ser best ut originalt eller eventuelt med panserforlenger. Jeg syntes fargen du har allerede skiller seg litt ut - på en bra måte. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg