Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Slett:)

Anbefalte innlegg

Kan forresten meddele at det gikk FINT ant å spinne ringer på asfalten! Hadde ikke trodd det, trodde man måtte ha litt mer motor for å få det til med quattro. Men det gikk altså fint! Trikset var å starte på en våt flekk, for å så holde hjulspinn når man kom ut på det tørre partiet B-)

Noen som vet om noe tøft man kan gjøre med VAG-COM på disse bilene?

Har gått over til Volkswagen-Audi Club Norwegen. Laga meg tråd der, for dere som er medlem:

http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217035

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bestilt litt fra ebay nå!

Øyelokk, xenonkit til sprederne (35w, 6000k), H6W LED pærer til parklys (6000k), samt jeg har vært å bestilt nye plast skilt! Venter også VACN skiltrammer å merker i postkassa :)

Sitter også å vurderer å hellakkere bilen! Når jeg først skal få lakkert opp hele fronten, venstresia å baken, så hvorfor ikke klaske på NY farge? Vurderer sort, daytonagrå, brilliantrød å HVIT! Ser for meg sistnevnte med matt-sorte RS4 II felger, xenon i alt å tona ruter.. Tror det kunne vært p*rn* det? :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Hvitt kan helt klart være pent, men da er det en forutsetning at bilen er ren.

Ellers synes jeg sorte felger er helt grusomt. Jeg tenker vinterdekk på stålfelg med en gang.

Lenke til kommentar

Sorte felger gjør ikke akkurat bilen en tjeneste. Sort felg får dekk og felg til å gå mer i hverandre, og dermed blir felgen seende mindre ut enn det den egentlig er. I tillegg skjuler sortfargen detaljene i felgen og gjør felgen mindre gjenkjennelig og spesiell.

Hvis du absolutt skal ha mørke hjul, gå for en gunmetal-farge i stedet;)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Har skjedd en del siden sist.. :)

2011-08-17203219.jpg

2011-08-17203145.jpg

Ble også påkjørt av en syklist som nekta å dekke skadene, samt noen har hatt der morsomt med å ripe opp heeele høyresiden mens jeg var på treff i helga.. :-) Planene fremover er veldig forskjellige;

Hellakkere matt sort/sort., tone rutene hele veien, tone lyktene, senke og få på større, brede felger. Kjøre på med rundt 2000k i tåkelys.

Lakkere helt ned i fargen jeg har nå. Tone rutene og lyktene, cupra leppe, slippe den litt ned foran :)

Sånn kort oppsummert.. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, egentlig..!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...