Thatssomebaadnews Skrevet 29. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2011 Kan forresten meddele at det gikk FINT ant å spinne ringer på asfalten! Hadde ikke trodd det, trodde man måtte ha litt mer motor for å få det til med quattro. Men det gikk altså fint! Trikset var å starte på en våt flekk, for å så holde hjulspinn når man kom ut på det tørre partiet B-) Noen som vet om noe tøft man kan gjøre med VAG-COM på disse bilene? Har gått over til Volkswagen-Audi Club Norwegen. Laga meg tråd der, for dere som er medlem: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=217035 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Har bestilt litt fra ebay nå! Øyelokk, xenonkit til sprederne (35w, 6000k), H6W LED pærer til parklys (6000k), samt jeg har vært å bestilt nye plast skilt! Venter også VACN skiltrammer å merker i postkassa Sitter også å vurderer å hellakkere bilen! Når jeg først skal få lakkert opp hele fronten, venstresia å baken, så hvorfor ikke klaske på NY farge? Vurderer sort, daytonagrå, brilliantrød å HVIT! Ser for meg sistnevnte med matt-sorte RS4 II felger, xenon i alt å tona ruter.. Tror det kunne vært p*rn* det? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 30. juni 2011 Del Skrevet 30. juni 2011 Jeg ville gått for daytonagrå eller sort. Hvitt er ikke pent med mindre bilen er helt ren. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvit blir ikke pent på den bilen. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Hvit kan også bli forferdelig tungsolgt på bruktmarkedet. Lenke til kommentar
HSE Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 http://i43.photobucket.com/albums/e399/bacaardijohn20z/Picture020.jpg Hvitt kan bli pent om du får lakka alt av sort plast Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 http://i43.photobucket.com/albums/e399/bacaardijohn20z/Picture020.jpg Hvitt kan bli pent om du får lakka alt av sort plast Det er vel en selvfølge at skal gjøres! Lenke til kommentar
HSE Skrevet 4. juli 2011 Del Skrevet 4. juli 2011 http://i43.photobucket.com/albums/e399/bacaardijohn20z/Picture020.jpg Hvitt kan bli pent om du får lakka alt av sort plast Det er vel en selvfølge at skal gjøres! Det vil jeg ikke påstå Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 (endret) At hvitt kan bli pent er ingen hemmelighet! Endret 5. juli 2011 av S. Larsen Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Hvitt kan helt klart være pent, men da er det en forutsetning at bilen er ren. Ellers synes jeg sorte felger er helt grusomt. Jeg tenker vinterdekk på stålfelg med en gang. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 5. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2011 Sorte felger er ikke stygt. Såfremst fargen kler det; rød, hvit eller sort. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 5. juli 2011 Del Skrevet 5. juli 2011 Sorte felger gjør ikke akkurat bilen en tjeneste. Sort felg får dekk og felg til å gå mer i hverandre, og dermed blir felgen seende mindre ut enn det den egentlig er. I tillegg skjuler sortfargen detaljene i felgen og gjør felgen mindre gjenkjennelig og spesiell. Hvis du absolutt skal ha mørke hjul, gå for en gunmetal-farge i stedet;) Lenke til kommentar
HSE Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Sorte felger på hvit bil med foreks røde kalippere er råfett Men vil si meg enig med ChristR i at gunmetal felger er hakket over. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Hvit bil er fett, men jeg tror jeg ville gått for en mørk farge egentlig. Litt greiere å holde rent. Ellers må jeg si jeg ikke er fan av sorte felger. Veldig få biler og fargekombinasjoner som passer det. Og den bør helst ha en "sølvfarget kant". Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (...) Og den bør helst ha en "farget kant". Fixed! :dremmel: 1 Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2011 Har ikke gidda å oppdatere mer her. Virker som det er liten interesse her, så de som vil følge med kan gjøre det på VACN sitt forum.. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Det at det er litt rolig her nå skyldes nok fort vekk sommerferien Jeg syns det er moro å følge med selvom jeg ikke skriver så altfor mye, rett og slett fordet jeg ikke har spesielt god peil på Audi 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Har ikke gidda å oppdatere mer her. Virker som det er liten interesse her, så de som vil følge med kan gjøre det på VACN sitt forum.. Linky? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 21. juli 2011 Del Skrevet 21. juli 2011 Ey, det er jo ikke trykk hos AnaXyd en gang jo... Kan ikke slutte helt nå. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. august 2011 Forfatter Del Skrevet 21. august 2011 Har skjedd en del siden sist.. Ble også påkjørt av en syklist som nekta å dekke skadene, samt noen har hatt der morsomt med å ripe opp heeele høyresiden mens jeg var på treff i helga.. :-) Planene fremover er veldig forskjellige; Hellakkere matt sort/sort., tone rutene hele veien, tone lyktene, senke og få på større, brede felger. Kjøre på med rundt 2000k i tåkelys. Lakkere helt ned i fargen jeg har nå. Tone rutene og lyktene, cupra leppe, slippe den litt ned foran Sånn kort oppsummert.. Har ikke peiling på hva jeg skal gjøre, egentlig..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg