Thatssomebaadnews Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) slett:) Endret 16. september 2013 av S. Larsen Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Gratulerer med ny bil! Ser fram til bilder! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Gratulerer med ny bil! Sikkler litt på en av a4 jeg også. Skal følge med her fremover Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Det er en flott bil du har skaffet deg. Jeg liker svært godt dette karosseriet av A4, og ikke minst motoriseringen og Quattro. Vær forsiktig med oppgraderingene. Originale biler er penest. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 (endret) Heeej! Hyggelig med litt interesse her Har vært på Sommertreff på Arctic Circle Raceway (ACR) i Mo I Rana i helgen, så har ikke fått oppdatert dere! Beklaager! Var en fin kjøretur, herlig bil å kjøre langt med! Kan begynne med litt bilder.. Tenkte å vise dere noen fra annonsen, men den var jo sletta Så har derfor ikke så mange, fra så mange vinkler... Skal få tatt flere å bedre når jeg får vaska Bilder jeg tok samme dag jeg kjøpte den.. Hadde en liten photoshoot nede med ACR: Som en liten bonus, kan dere få noen av bildene jeg tok på ACR Rå helg, er nytt treff i August.. Skal nedover igjen da, men regner med dere ikke blir å treffe der nede? Norgesmester i drifting, fy fader for en fyr! Rått å se han på "åpen kjøring" når amatører i gamle originale Opel Omega'er kom på sleng, mens han kom SIDELENGS forbi alle så blårøyken bare fræææsa ut BS Bildeler sin, som sett på Broom. Var litt uheldig å gikk ut å rett i veggen Håper ikke bildene var skuffende, skal få tatt flere å bedre ASAP! Fra alle vinkler; også av lakkskadene på høyresiden så dere får se.. Planene nå fremover; - Få av ekstralysene. - Hive på alu-look speil. Tror det kan bli litt gjennomført å fint, da jeg har alu rails og div alu detaljer - Xenonlook parklys, å xenon/xenonlook i sprederne. - Tone rutene (Skal på ferie til Sverige, tror jeg får det gjort der da.) - Få retta opp å lakkert høyresiden å bagasjeluken. - Skal også få lakkert fangerne helt ned. Pr. idag er det sort plast nederst, dette skal bli i samme farge som bilen Er usikker på om jeg skal invistere i felger i år, får nesten bare se når det "viktigste" er unna vei.. Dukker det dog opp noe billig og interessant, skal du ikke se bort ifra at det plutselig er noe nytt på bilen Endret 20. juni 2011 av S. Larsen Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Fresh bil! Hva regner du med å bruke av $$$ på lakkering? Lurer litt på hva man skal ut med for å ta panser og tak.. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Veel! Har en svigerfar som er biloppretter, såå betaler kun for lakk og sparkel. 2-4 lapper bare Verksted skulle ha noe mellom 20-30 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva med å putte råne-bildene i spoiler kanskje? Fin bil ja. Deilig komfort og kvalitetsfølelse på disse. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 21. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2011 God tanke, har gjort det nå Ja, noe helt annet enn Hyundaien dette her Men så må man jo igjen betale for det da.. Ikke det at jeg angrer, ikke et sekund! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 24. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2011 Nå har jeg ikke gjort såå mye siden sist, meen.. Har tatt av ekstralysene. Henta nye felger (18" RS4 II), mangler bare dekk. Skifta parklysene å ene xenonpæra i nærlyset. Vaska å polert grundig. Har også en gåen wastegate-ventil Høres ut som en dårlig dumpventil! Dette fikser selvfølgelig forhandleren jeg kjøpte bilen hos:) Er fint vær ute idag, så skal se om jeg ikke får tatt noen bilder! Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Har nå fått fjerna ekstralysene (som nevnt over her!) å henta felger.. Disse ligger nedpussa i garagen å blir lakkert i løpet av uka Har også fått nye baklykter.. Var hos den lokale høggeren, men det eneste han hadde var tona lykter.. Var usikker på hvor bra det kledde bilen, men ga det et forsøk.. Å det ble faktisk ikke så alt for ille Hva tror dere, beholde tona lykter eller originale? De jeg hadde på bilen fra før av var som sagt pungtert å full av dogg. Gammel lykt. Uten ekstralys.. Har nå fjerna ramma også Felgene. 18" RS4 II. Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Står det TSR på senterlokka dine eller? Ellers, så syns jeg du bør beholde de tona Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Helt klart de originale. Sotede lykter sender uheldige signaler. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Syntes ikke de sota lyktene så noe bra ut dessverre. Enten originale eller noe slikt: Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Sensurere nummerskilt! Du skriver at bilen er chippa, og vil nødig at det skal kobles opp mot deg.... Forøvrig en flott bil. Lenke til kommentar
Wiciwato Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Syntes ikke de sota lyktene så noe bra ut dessverre. Enten originale eller noe slikt: snip Nei er du gal? Lyktene du viser passer på oppjazzede ungdomsprosjekt hvor håpet allerede er ute. Gå originalt, alt annet blir bare feil. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Syntes ikke de sota lyktene så noe bra ut dessverre. Enten originale eller noe slikt: 1. 2. De første ser ut som noe man finner på en ungdomskjørt Golf 2. Nummer to er marginalt bedre, men ingenting i forhold til de originale. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 27. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2011 Står det TSR på senterlokka dine eller? Ellers, så syns jeg du bør beholde de tona Står nok fire Audi-ringer på senterlokka.. Helt klart de originale. Sotede lykter sender uheldige signaler. Tenker det jeg også.. Kunne vært greit med en sort bil, men vet ikke helt på denne.. Syntes ikke de sota lyktene så noe bra ut dessverre. Enten originale eller noe slikt: Har lyst på originale, facelift lykter. De er prikk lik de originale, bare med led. Sensurere nummerskilt! Du skriver at bilen er chippa, og vil nødig at det skal kobles opp mot deg.... Forøvrig en flott bil. Hei! Takk for tipset, skal få det ordna Med andre ord, tror jeg blir å kassere de tona lyktene å heller invistere i facelift-lykter. Grunnen til at jeg satte på de tona, er fordi de gamle var pungtert å full av dogg. Så syntes det sorte så bedre ut.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 27. juni 2011 Del Skrevet 27. juni 2011 Tror det blir finest ja. Jeg tror egentlig ikke de første lyktene jeg posta hadde blitt så dumme, men originalt (facelift) ser uansett best ut og det var poenget mitt. Lenke til kommentar
Thatssomebaadnews Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Har fått meg leilighet nå, så blir ikke gjort så mye stort her nå.. Dvs. dekkene får vente til neste sesong.. Felgene blir pussa å lakka, men altså ikke klemt på dekk før til neste sesong. Men planen nå fremover, er: - Nye plastskilt. - Ny VACN skiltrammer. - LED-skiltlys. - Xenonlook og xenon i sprederne. - Lakkere alle fangerne helt ned, samt hele høyresiden og baken. (Dette blir gjort når jeg kommer hjem fra ferie, rundt den 18 Juli.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg