DomoArigato Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 er det noen som faktisk får den uploaden de blir lovet ? for min upload ligger på ca 12-13 kbps selvom jeg har 1024/256 linjen. ble bedt om å fikse på noe i tcp/ip , men det hjelper ikke. er 256 bare skryt fra telenor sin side og noe de ikke klarer å levere ? Lenke til kommentar
sim Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hmm, jeg hadde iallefall oppmot 24 den ene gangen jeg testa. Men det tok jo fa'n meg telenor en halv måned å sette opp hastigheten. De innførte taket (30 GB) 1. Juli, måtte mase på dem 14. og 15. Juli før de fikk fingen ut av rompa å satta opp hastigheten. Så du er sikker på at dem har satt opp hastigheten din ? Sjekk på ITAvisen sitt speedometer at du ikke får rundt 700 kbit fortsatt (om det var det du hadde før) Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 man tester vel ikke upload farten på itavisen vel ? Lenke til kommentar
Dokein Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ligger stabilt å bikker mellom 25 og 26. Det er vel der det skal ligge. Lenke til kommentar
DomoArigato Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 jeg fikk beskjed om at jeg måtte legge til netmaske og ip på tcp/ip innstillingene , men det hjelper ikke . har til og med skrudd av og på adsl modmet uten at det hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå