PIN-kode Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Hvor selger de fine ensfargede skjorter med korte ermer, og enda viktigere: hvor bør jeg slå til? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Er det virkelig nødvendig med korte ermer? Kan du ikke bare brette opp ermene på skjorten din, eventuelt kjøpe en piké? Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg mener personlig at skjorter med korte ermer ser barnslig ut. Gjør som gode gamle Dexter sier (du vil ikke ha han på besøk), og kjøp heller piké eller rull opp ermene. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Rulle opp ermene er nok beste forslaget, korte ermer ser oftest ut som barneskoleelev eller g33k. Asos er et fint sted å handle over nett mens H&M sikkert har et greit utvalg av skjorter(Zara kan jo også nevnes) Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 ALDRI kjøp kortermet skjorte. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Syns kortermede skjorter ser barnslig ut! Lenke til kommentar
Xabi.A Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Godt det ikke bare er jeg som syntes at skjorter med korte armer ser dumt ut Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Gjør som gode gamle Dexter sier (du vil ikke ha han på besøk) Så ofte Dexter går med kortermet skjorte tror jeg ikke han vil drepe TS pga det Lenke til kommentar
SubHuman Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Han bruker det bare til å forkle seg som en lab- rotte Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Kjempekjekt med korte ermer da. http://www.youtube.com/watch?v=e1ZelzzkePc 2 Lenke til kommentar
Jostein K. Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Ja, det er nok det positive med kortermet skjorte. Lett å flexe. Forøvrig har de nesten utelukkende kortermete skjorter på KappAhl. Var innom i dag. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Kortermede skjorter er helt fint om sommeren. Ermet skal da slutte like over albuen. De kan være formelle eller mer causual, det velger man selv ut fra hva man ellers har på seg. Det er egentlig ikke korrekt å bruke slips til kortermet, og da ligger det alt en begrensing der. Hvis man skal brette opp en langermet, så skal den aldri brettes over albuen. Kun sånn 2/3 av underarmen. 3 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Jeg har aldri sett et antrekk med kortermet skjorte som jeg har likt. Lenke til kommentar
Jonas. Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 (endret) Denne fyren ser bra ut med det. Selv om han hadde sett bedre ut med en oppbrettet skjorte (og noen andre sko). Endret 18. juni 2011 av Jonas. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 18. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 18. juni 2011 Denne fyren ser bra ut med det. Selv om han hadde sett bedre ut med en oppbrettet skjorte (og noen andre sko). Personlig kunne jeg aldri ha gått med en skjorte med korte ermer. Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 19. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2011 Jeg har aldri sett et antrekk med kortermet skjorte som jeg har likt. Vent til du får se meg ;-) Det er mye fint i lin og selvsagt i bomull. Kommer an på hva du har det sammen med og i hvilken anledning det skal brukes. Jeg har de siste årene imidlertid fått større og større vansker med t-skjorter. De klarer jeg bare å bruke hjemme hos meg selv. Shorts har jeg også litt problemer med. Hmmm. Det må være alderen. Fyren som Jonas har postet bilde av, synes jeg ikke har fått det helt til. Problemet er buksene, de passer ikke til ham, for de er for smale nede i forhold til hans litt kraftige sete. Beltet han har på forsterker dette 'problemet', og tar for mye oppmerksomhet. Skoene er ikke pen til en så kritthvit bukse, heller. Skjorten er pen, men det fungerer ofte dårlig med jakke over kortermet, så den må han bære over armen og ikke ta på. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå