Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Samboer inviterte sine barn med på tur, men ikke mine

Anbefalte innlegg

Vi er en såkaldt ny moderne familie med mine, dine og vår!

Vi sku være 2 uker alene uten mine og dine, altså oss alene med vår, da de andre sku da være hos sine andre foreldre! Men så kommer no da min samboer og sier at han har bestilt sydentur, til oss og hans barn, ikke mine, uten å si noe, og da skal vi reise de 2 ukene vi sku være aleine. ( Dette handler ikke om at barna skal være her, de er her stort sett hele tiden)

Det som plager meg litt er at han bare bestilte, uten å si noe, vi hadde ikke snakket om det en gang! Og spurde da, hva med mine? Nei, det var ikke hans problem... Neivel, jeg syns det er litt urettferdig ovenfor de andre barna jeg da... ( Vi har alltid reist alle på ferie før, og det er ikke snakk om økonomi)

Kunne no vel ha snakket med meg om det vertfall

Postet av anonym: 5b0e03118d079da75bf31b9c66f866d9

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MIne og dine og våres , herregud for ett rot. snakk til smaboeren din og si at enten er det alle eller ingen. forskjellbehandling er ingen til gode.

Hehe, er et rot, men sånn er det desverre! Ja, jeg syns han vertfall kunne snakket med meg....

Postet av anonym: 2bb66ddf24b26b19b074eef385d7fe53

Lenke til kommentar

"Nei, de var ikke hans problem?"

Sov han når dere ble ett par? Glemte han at du var en pakkeløsning? Splæsj litt kaldt vann i ansiktet på ham, og spør om han virkelig vil holde tilbudet tilbake fra barna dine. Det er jo ikke engang sikkert de vil være med, om de allerede har planer med sin egen far, men jeg er enig i at de i hvertfall fortjener tilbudet.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er jo nærmest uforståelig. Tilsynelatende trolling spør du meg.

Uansett; hans kan da umlig være det dine var, i den grad andre kan. Når de kan det som våre vet, når de vil, er jo da deres muligheter lik andres krav, i den grad de må. Derfor er det jo helt urimelig at deres rettigheter går utover andre sine ønsker, satt på spissen, tatt i betraktning det helthetlige bildet.

Langdon :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Når dere er i et forpliktende forhold til hverandre der dere begge har barn fra før av, så ER "dine" barn hans "problem". Jeg synes det er helt uforståelig og hjerterått at han kan uttale seg på den måten, og jeg synes ikke at du skal finne deg i det...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...