Fenderking Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Heisann godtfolk. SOm emnetittelen tilsier så ble jeg hacket på min ps3 igår. jeg spilte modern warfare 1 og kom inn på en lobby på free for all og det var endel folk som snakka om at en bruker skulle anmeldes til psn for hackinng og juks. Tenkte ikke noe på det men da jeg kom inn i spillet så sprang alle sinnsykt fort. sikker ti ganger mer enn normalt. jeg fant ut at det var han ene brukeren som hadde lagt inn noen "juksekoder" eller noe slikt som gjorde at alle inni lobby fikk dettet "problemet. Jeg kutta ut spilloet og skulle spille black ops. Oh her kommer problemet. Alt ser helt fint ut når jeg logger inn og spillet starter. finner en lobby og venter til spillet skal starte. Når banen er valgt og spillet går til loading skjemer viser det ett bilde av banen og type spill og navnet på banen. Hos meg viser alt utenom bildet av banene og maskinen står bare og loader hele tiden med svart skjerm. Har prøvd å restarte ps3 5 ganger men det samme skjer igjen. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet og kanskje finne ut hva jeg skal gjøre. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Burde antagelig holde å slette alt av "game data" relatert til BO eller MW1(og2). Dette vil jo installeres (evt. lastes ned) neste gang du starter spillet. Men generelt finner jeg det ganske usannsynlig at noen har hacket din PS3. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå