ZraL Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hei folkens, sjekk en ny video jeg la ut på youtube der jeg har Ipaden min kobla opp mot Traktor Dj Pro 2 som en midi kontroller: http://www.youtube.com/watch?v=WTRDzmR7fuo Cheers, The Blizzard :-) Endret 16. juni 2011 av ZraL Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 er du fra the blizzard? sende autograf? Lenke til kommentar
ZraL Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 er du fra the blizzard? sende autograf? Stemmer bra det Autograf? Hehe..ja, det kan sikkert ordnes! Haha Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Måtte kjøre i gang et par mixer av pandora og metanoia nå, ja. Vet ikke helt hva jeg skal si om iPad-skillsa men, haha Lenke til kommentar
ZraL Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Hehe, var bare en test. Ville aldri ha kjørt på så mye når jeg spiller ute.. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Har jo sett flere videoer der dj'er har begynt med å ta med ipad på spillesteder, så dette er nok bare begynnelsen på hva som kommer. Men vi vil ha flere låter fra blizzard! Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Funker bra, Lars. Dog, progressive trance er ikke den beste sjangeren å gå bananas med midi-fighteren Men er absolutt potensiale til å leke seg med den i et sett! Lenke til kommentar
Scarn Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Kan få til nokre sjuke drop med det der, ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå