Gå til innhold

Catalyst vs. Omega drivere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vil man merke noe særlig forskjell mellom disse driverne, og hva er forskjellen mellom dem.

Ytelsesmessig er det ikke rare forskjellene, men OmegaCorner-driverne har endel flere features enn Catalyst, samt du har flere tweakemuligheter.

Btw - Ser du får kun rett over 10000p i 3DMark2001... Sikker på at du har lagt inn alle drivere o.l.?

Lenke til kommentar

det er flere som har stusset på min lave poengsum.

Hva mener du med alle driverne, jeg ha Catalyst 3.6+control panel, har lagt inn siste drivern til hovedkortet, og da skal det vel ikke være noe mer, hvis det ikke er noe jeg ikke vet om.

Men jeg tror det er hovedkortet som gjør det, siden det kun tåler 266MHz Ram, skulle gjerne hatt raskere der.

Lenke til kommentar

I 3DMark 2003, patch 330, så fikk jeg bare 27++, men jeg har litt problemer med å kjøre det, programmet restarter maskinen når jeg starter, det. Har bare fått det til å funke 1 gang.

Når jeg kjørte det så var det skjermkortet som stod for AA og AF, ikke programmet, så den vil nok stige litt mer, men har ikke fått testet dette.

men kom gjerne med tips om du tror det er noe jeg kan gjøre

Lenke til kommentar

hvordan ram har du, MHz, og hvordan er din prossessor sammenlignet med min?

Når du startet 3DMark 2003, så får du en blåskjerm med masse hvit skrif, så restertet den? det er det som skjer hos meg også.

Jeg fikk den til å funke, da jeg la inn den nyeste patchen (tror den heter 330), men når jeg la inn den nye Catalyst 3.6 så kom det samme problemet igjen, jeg har prøvd å installere på nytt, både med og uten patch, men det funker ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...