c0rtex Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kom opp i eksamen i FYS-1. Jeg fikk oppgavemodelle(trekker oppgave, tema, og forsøk 1time før) Er det noen der ute som har vært opp i det før eller som skal opp i FYS-1? Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal pugge og hva jeg skal pugge på. Noen tips? Lenke til kommentar
V_B Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hei. Jeg er usikker på om oppgavemodellen er det samme som muntlig, men jeg tok muntlig tidligere i år. Jeg leste i bunn og grunn gjennom boken og skrev stikkord. På eksamen fikk jeg utlevert et ark med temaet og det var ikke vanskelig å tenke seg til hvilke spørsmål man ville få. Kan man det generelle om de forskjellige temaene, så lager man seg fort stikkord som man kan bruke på høringen. Ettersom jeg tok det som privatist så hadde jeg aldri prøvd forsøk før, men det var ikke spesielt vanskelig. Jeg ble gitt alle formlene jeg trengte, og om man har lest stoffet så skjønner man sånn omtrent hvordan man skal utføre dem. I bunn og grunn så kviet jeg meg fryktelig til eksamen, men den var ikke særlig vanskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå