Cuneax Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ekstremt nøyaktig med kun tre fingre. Fantastisk rask robothånd 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Når vil vi kunne kjøpe en slik hjem for så og la den gjøre all jobben? Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Om jeg ikke husker feil postet jeg denne videoen i en kommentar til robot-hånden for folk som mangler en hånd. Bra å se at roboter får mer og mer fokus i media også her i norge Endret 16. juni 2011 av Meh. Lenke til kommentar
xkire Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Det der... Det var drit kult! Lenke til kommentar
satchman Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Dette var kult - artig å se at det ogå er fokus på hastighet hos folk som lager slikt; som regel er jo slike 'dingser' så trege at det er helt latterlig å se på og man aldri kan tenke seg å faktisk bruke det til noe. Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 17. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2011 Dette var kult - artig å se at det ogå er fokus på hastighet hos folk som lager slikt; som regel er jo slike 'dingser' så trege at det er helt latterlig å se på og man aldri kan tenke seg å faktisk bruke det til noe. Hastigheten er en faktor, men det skal gjøres ENORMT mange justeringer underveis for å klare de tingene der og du kunne formelig se hånden gjøre justeringer hele tiden... Altå.. når de spilte filmen i sakte fart da :!: I vanlig fart satt jeg bare å måpte... Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 24. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 24. juni 2011 Snakk om ronke maskin! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg