Nala Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hei! Når jeg skulle overføre en video som tar 4,37 gb på mitt micro sd kort (32Gb) Får jeg opp en feilmelding at filen er for stor for målfilsystemet? hva er betyr dette?...Har jo nokk av plass... Endret 16. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
D_czipher606 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hei! Når jeg skulle overføre en video som tar 4,37 gb på mitt micro sd kort (32Gb) Får jeg opp en feilmelding at filen er for stor for målfilsystemet? hva er betyr dette?...Har jo nokk av plass... Hva slags filsystem er det på SD kortet? Hva slags filsystem er det på disken du prøver å overføre til? Lenke til kommentar
OV-103 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det høres ut som om minnekortet er formatert til FAT32, som har en ganske lav begrensning når det gjelder filstørrelse. Du kan da ikke lagre filer større enn 4GB på kortet. 1 Lenke til kommentar
Nala Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Er det mulig og endre dette? Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Sannsynligvis ikke hvis telefonen fortsatt skal kunne lese det. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Selve prosessen med å reformatere kortet til et filsystem som støtter filer over 4 GB er uproblematisk, men som sagt er det usikkert om mobilen din vil være i stand til å lese dette nye filsystemet. Du må nesten sjekke med leverandøren av telefonen din hvilke filsystemer den støtter. Eller lese brukermanualen, selv om jeg tviler på at det står der. 1 Lenke til kommentar
Nala Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Ok, så dette vil vere forskjellig fra kort til kort. Har en Motorola defy med android 2,2. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Det er ikke forskjellig fra kort til kort. Det er filsystemet som setter grensen. Og derpå din mobiltelefon som setter grense mht hvilke filsystem du kan benytte. NTFS takler større filer - men det er ikke sikker din mobiltelefon takler dette filsystemet. Du kan lese mer om dette i subforumet for Lagringsmedier. 1 Lenke til kommentar
Nala Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Ok! Takk for svar. Skal skjekke nermere om telefonen min støtter dette! (Løst) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå