Gå til innhold

Telenor tar det hele og fulle ansvaret

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det synes jeg var veldig lite konstruktivt, Vizla. :tease:

Det eneste jeg har sagt er at dette:"Dette er vårt ansvar. Vi ønsker ikke å navngi underleverandører som har levert komponenter som har vært involvert i hendelsen, for dette er utelukkende vår egen feil, svarte Lorange på spørsmål om det var aktuelt å dele skylden med andre." når man VET at det har vært mye gfokus på servere og nettverkskomponenter, IKKE er naturlig å forstå slik at Telenor prøver å skylde på noen andre.

Theo343 har bare sagt at man "ikke ordlegger seg på den måten om man tar det fulle og hele ansvaret." - noe som er tøv. Videre har han sagt at denne artikkelen er vinklet mot at et skulle være underleverandørens feil, mens andre artikler vinkler det annerledes, noe jeg mener han heller ikke har dekning for, og som han ikke gidder å redegjøre for (sannsyligvis fordi han ikke har belegg for det).

Om man er så veldig kritiusk til en artikkel, burde det jo være mulig å påpeke hvor disse grove feilene er begått. Han har kun kommet med ett avsnitt, men det ene avsnittet kan han ikke ha lest ordentlig, for det gir overhodet ikke inntrykk av at de skylder på underleverandøren. (Ref uthvigen min i sitatet over i dette innlegget.)

Lenke til kommentar

Behov for omstart, er ikke det ett typisk Micrsoft Windows scenario da? Kjører serverne med OS levert av Microsoft, og kan Microsoft være en av de mulige underleverandørene det snakkes om?

Bare en strøtanke. :hmm:

Lenke til kommentar

Behov for omstart, er ikke det ett typisk Micrsoft Windows scenario da? Kjører serverne med OS levert av Microsoft, og kan Microsoft være en av de mulige underleverandørene det snakkes om?

Bare en strøtanke. :hmm:

Jeg har vanskelig for å tro at de kjører et OS med memory leaks/dårlig minnehåndtering ved tømming. I tillegg er det så absolutt ikke et problem som er forbeholdt Microsoft, men ennhvert program/OS med bugs(Dog skal sies, sammenligner du Unix med Windows så er det total overkjøring i historie men det er det veldig mange gode grunner til).

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...