klovn7 Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har en bærbar (SmartBook) som jeg skrudde på før jeg spise middag! Alt så ut til å funke bra! Lukka den igjen men lot den stå på mens jeg spiste! Når jeg kom opp igjen etter middagen og lukket opp dekslet var skjermen helt hvit!!!! Bevegde på musa og trykka på knappene men alt var enda hvit. Har prøvd å restarte men den er enda hvitt! Når jeg skrur den på hører jeg den kjente Windows lyden som sier at man har komemt inni windows! men skjermen er enda hvit! Det sier meg at maskina enda funker men skjermen er det noe galt med! Den er nyinnkjøpt så dette er veldig kjedlig for meg! Håper noen vet hva årsaken er! Dette er veldig dumt! Takk for alle svar! Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvorfor skrudde du på den hvis den var ny da? Hadde prøvd å reklamere hvis jeg var deg... Du får håpe du ikke har skrudd på noe som gjør at du mister garantien/er skyld i feilen (eller håpe de ikke oppdager det...) Lenke til kommentar
klovn7 Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 skrudde=slo den på! Lenke til kommentar
Kamikaze1 Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Jeg trodde også det var skrudde på noe. Hehe. Ser ut til at den syvende klovnen har sitt på det rene hva garanti angår! :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå