Acero Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Har gått markedsføring 1. året på BI Oslo. Lurer på om det vil være for hardt å bytte over til Øk-ad 2. året, dvs. ta opp matte og Finans og økonmistyring 2. Må jeg ha statistikk for økonomer eller går det greit med statistikk. Karakterene mine fra 1. året. Finans og økonomistyring 1: E Bedriften : C Markedsføringsledelse C Markedsrett: C Forbrukeratferd: C Org og ledelse: D Statistikk og Makro har enda ikke blitt publisert. Endret 16. juni 2011 av Acero Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Virker ikke som du er spesielt glad i økonomi (utifra karakteren), er du sikker på du vil gå over til en linje med 2-3 økonomifag per semester? Lenke til kommentar
Acero Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Virker ikke som du er spesielt glad i økonomi (utifra karakteren), er du sikker på du vil gå over til en linje med 2-3 økonomifag per semester? Om du tenker på finansen så kan jeg si at strykprosenten på alle i Oslo som tok det kurset var 33,4 % Lenke til kommentar
Christeven Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Like så, økonomifagene blir bare vanskeligere. Strykprosenten førsteåret er alltid spesielt høy med tanke på at markedsførerene også tar den. I deres rekker er det veldig mange som virkelig ikke er glad i tall, som trolig er en av grunnene de valgte markedsføring. Sier ikke at du nødvendigvis er en av dem dog. Hva syntes du om økonomi? Det blir majoriteten av fagene videre. Å konte både matten og økonomi 2 kan bli hardt, men om man virkelig vil klarer man det. Det spørs litt om du må ta opp begge med en gang, og om du må ta statistikken også. Endret 16. juni 2011 av Christeven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå