Cuneax Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Comfort Curve Keyboard 3000 fra Microsoft. Få orden på hendene med ergonomisk tastatur Lenke til kommentar
Volumknappen Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Skulle likt å sett ett slik uten numpad. Altså noe slik som MICROSOFT ARC, men med ledning og sinnsykt mye bedre pris. Kan det tenkes at MS CCK3000 heller har en bra ergonomisk balanse myntet på kontorbruk og surfing, og ikke spilling? Hadde vært greit om Microsoft delte forskningen / resultatet istedet for å briefe med lang utviklingstid. Lenke til kommentar
Stefski Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Savner Logitech Cordless Desktop® Comfort Laser eller Cordless Desktop Pro... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+654231 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hadde "Comfort Curve Keyboard 3000" hatt belysning av tastene slik som Logitech sitt "illuminated" tastatur, hadde jeg kjøpt det uten å nøle. Men dessverre... ;S Lenke til kommentar
jon_gunnar Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Lenge siden jeg sluttet å kjøpe keyboard med den forbaskede kabelen hengende på. Trenger et nytt og dette kunne vært aktuelt, men kabel, nei takk. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Meh, prøvd slikt før, nærmere bestemt Logitechs Wave. Var ikke så digg egentlig. Skriver mye raskere med mitt Logitech Illuminated. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå