Cuneax Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kunstig hjerteturbin holder deg i live. Et liv uten puls er mulig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Dæven, det var faktisk litt imponerende. Turbinhjerte. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Lurer på hvordan dette fungerer når kroppen utsettes for stress (trening etc.) og kroppen trenger mer oksygen.... Uæh... Ble vanskelig å tenke for seg hvordan dette fungerer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Justeringsbryer på brystet "This one goes to 11" Ser for meg at når teknologien blir moden, så opereres disse inn i skarpskyttere for at de ikke skal måtte ta hensyn til hjerteslagene sine ved skudd 5 Lenke til kommentar
MooYak Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hmmm veske... turbin.. pumpe... årer... hmmm.. vannkjøling.... Med litt mekking kan man vel kunne justere temperaturen på blodet også Kan være bra å ha på varme dager. Må bare finne ut hvor radiatoren skal sitte. 3 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noen som kan si meg hvordan turbinene blir drevet? de må jo ha en form for "drivstoff" Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Noen som kan si meg hvordan turbinene blir drevet? de må jo ha en form for "drivstoff" Visst de kan gjøre dette tror nok jeg at de klarer og få energi fra kroppen, eller trådløst. Lenke til kommentar
hjahre Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hmmm veske... turbin.. pumpe... årer... hmmm.. vannkjøling.... Med litt mekking kan man vel kunne justere temperaturen på blodet også Kan være bra å ha på varme dager. Må bare finne ut hvor radiatoren skal sitte. Kan ikke radiatoren stå/være montert fast på toppen av hodet? Eller være montert på ryggen, ala Stegosaurus? Lenke til kommentar
αкαѕнα Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Ja selvsagt tenkte jeg når jeg leste det der med at dette måtte være en betydelig bedre approach på problemet.. Ikke det at jeg har tenkt på det før altså ^^ Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hva med strøm til turbinen? Jeg regner med en slik pumpe bruker minimum et par watt, og da vil jeg tro det må lades hver eneste dag. Dessuten, hva med regulering etter aktivitet? Sirkulasjonen må jo øke når man er i aktivitet. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 We're gonna live forever <3 1 Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Hmmm veske... turbin.. pumpe... årer... hmmm.. vannkjøling.... Med litt mekking kan man vel kunne justere temperaturen på blodet også Kan være bra å ha på varme dager. Må bare finne ut hvor radiatoren skal sitte. Kan ikke radiatoren stå/være montert fast på toppen av hodet? Eller være montert på ryggen, ala Stegosaurus? Og så må man ha radiatorvifter, intercooler, dumpventil og wastegate. Og kanskje et syrefast racing-eksosanlegg for å få fart på fordøyelsen. Eller vent... 1 Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 We're gonna live forever <3 No. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 10. august 2011 Del Skrevet 10. august 2011 Hva med strøm til turbinen? Jeg regner med en slik pumpe bruker minimum et par watt, og da vil jeg tro det må lades hver eneste dag. Dessuten, hva med regulering etter aktivitet? Sirkulasjonen må jo øke når man er i aktivitet. Regner med at dette blir samme eller tilnærma lik metode som før. Om jeg ikke tar helt feil så er det rett og slett en ledning ut til en strømforskyning. Men det skal jeg ikke si sikkert Lenke til kommentar
Serpentbane Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Justeringsbryer på brystet "This one goes to 11" Ser for meg at når teknologien blir moden, så opereres disse inn i skarpskyttere for at de ikke skal måtte ta hensyn til hjerteslagene sine ved skudd Nå er det i hovedsak pusten man tenker på da det er denne som forstyrrer siktet, det hjelper ikke med jevn puls når man peser som en okse. Men det er klart, man får lav puls ved å roe kroppen Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2011 Del Skrevet 17. august 2011 Det er jo forsket på at skarpskyttere skyter mellom hjerteslagene, men ja, pusten vil jo i de fleste tilfellene være den største problemstillingen Lenke til kommentar
snoxkato Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 Hva med strøm til turbinen? Jeg regner med en slik pumpe bruker minimum et par watt, og da vil jeg tro det må lades hver eneste dag. Dessuten, hva med regulering etter aktivitet? Sirkulasjonen må jo øke når man er i aktivitet. Regner med at dette blir samme eller tilnærma lik metode som før. Om jeg ikke tar helt feil så er det rett og slett en ledning ut til en strømforskyning. Men det skal jeg ikke si sikkert Ta en titt på bilde. Vet ikke om jeg ser syner, men minner om ledninger som stikker ut av disse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Hmmm veske... turbin.. pumpe... årer... hmmm.. vannkjøling.... Med litt mekking kan man vel kunne justere temperaturen på blodet også Kan være bra å ha på varme dager. Må bare finne ut hvor radiatoren skal sitte. "brain freeze" ^^ Lenke til kommentar
Sigurd1 Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Det er jo forsket på at skarpskyttere skyter mellom hjerteslagene, men ja, pusten vil jo i de fleste tilfellene være den største problemstillingen Bare å sette inn en vifte i lungene, og et ekstra rør (for utblåsingen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg