Gå til innhold

nettbutikker som selger papst?

Armitage

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøpe Papst 612N2GL til min XP2000+. Vifta jeg har holder på å spinne seg til en utrolig bråkete slutt.

Men for alt jeg leter så er det bare Microplex som har et godt utvalg av Papst vifter.

Er det andre nettbutikker som selger det også? Microplex har så høye fraktgebyr. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Papst suger :grumpy: Kjøpte en papst vifte idag(8412NGL) merker jo nesten ikke at den blåser :grumpy:

Haha, for en latterlig påstand N$$. Hvorfor i huleste kjøpte du deg ikke en Delta istedet da? Papstene er jo kjent for å være stille... Du ser jo det når du ser på støynivået og antall CFM/m^3/t luft den flytter...

Lenke til kommentar
Papst suger :grumpy: Kjøpte en papst vifte idag(8412NGL) merker jo nesten ikke at den blåser :grumpy:

Det er ikke så rart, det er en 12dB-vifte :lol:

Jeg klarte ikke kjenne hvor det blåste ut :lol: jeg måtte se på pila på siden... papst suger :grumpy:

Lenke til kommentar

Det er ikke så rart, det er en 12dB-vifte :lol:

Jeg klarte ikke kjenne hvor det blåste ut :lol: jeg måtte se på pila på siden... papst suger :grumpy:

Fint at du er positiv...

Har selv en 12db papst, kjenner at den blåser, så det må være noe du har gjort med hånden din..

Bare sug i vei du, ingen andre her på forumet som syns Papst suger.

Som jeg sa.. det finnes forskjellige typer papst vifter. De som bråker lite og blåser lite, og de som bråker mye og blåser mye.

Skjønner at det er vanskelig å forstå når man er 14 og må ha det med teskje... :roll:

Lenke til kommentar

Kjøpte to papst 12dB 80mm. En suger inn og en blåser ut. Var fullt klar over at så støysvake vifter ikke ville flytte så mye luft, var støynivået som betydde noe. Ble positivt overrasket likevel, cpu`n gikk ned med 6 grader, psu`n blir knapt lunka og mitt gamle geforce2 skjermkort klarer vice city uten å hakke lenger. :woot:

Lenke til kommentar
papst suger
It both sucks and blows at the same time :)

Planlegger å kjøpe fire SK7 kjølere (Dersom noen vet hvor jeg kan få tak i disse i Norge, please PM meg) og sette på 19dB Papst vifter, og regner med at det skal bli ganske bra. Men som kabinettvifter blir det nok Titan eller YS-Tech pga pris.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...