Gå til innhold

Hvordan overføre hele kontaktlista fra en Sony Ericsson W995 til en iPhone 4?

iPhone, ja...  

3 stemmer

1. 1. Liker du iPhone?

• Ja, ELSKER den!
    • Ja, litt...
      0
    • Likegyldig / vet ikke
      0
    • Nei, den er litt ugrei...
      0
    • Nei, HATER den!

Anbefalte innlegg

Ja, hvordan kan jeg overføre hele kontaktlista fra Sony Ericsson W995 til iPhone 4? Metoden jeg har tenkt å bruke er å "legge inn" kontaktlista fra den gamle mobilen til Outlook på PC-en og deretter synkronisere iPhonens kontakter med Outlook (i iTunes).

Jeg har prøvd dette, men det er åpenbart at jeg ikke har gjort det riktig, så kan noen forklare meg hvordan jeg gjør dette? Jeg har lite peiling på dette området, så en relativt detaljert smørbrødliste hadde vært fint. :roll: Hvis dette er en dårlig måte å gjøre det på, så må dere gjerne foreslå andre metoder.

Endret av cyclo
Emnetittel forbedret
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er dumt å lagre kontaktene på SIM-kortet (med mindre du gjør det for å flytte de) da SIM-kort kun støtter et nummer per kontakt og kortere navn enn telefonen gjør. Hvis du har lagret flere numre på f.eks. «Mor», vil du ende opp med «Mor 1», «Mor 2» også videre.

Lenke til kommentar

Ja, hvordan kan jeg overføre hele kontaktlista fra Sony Ericsson W995 til iPhone 4? Metoden jeg har tenkt å bruke er å "legge inn" kontaktlista fra den gamle mobilen til Outlook på PC-en og deretter synkronisere iPhonens kontakter med Outlook (i iTunes).

Jeg har prøvd dette, men det er åpenbart at jeg ikke har gjort det riktig, så kan noen forklare meg hvordan jeg gjør dette? Jeg har lite peiling på dette området, så en relativt detaljert smørbrødliste hadde vært fint. :roll: Hvis dette er en dårlig måte å gjøre det på, så må dere gjerne foreslå andre metoder.

Ville anbefalt å bruke Gmail hvis du har det.

det er ihvertfall det smootheste jeg har vært borti.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...