handerrre Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hei! Så i Data & Elektronikk har jeg fått 5 i standpunkt til jul (5- og 6 på to prøver) og etter jul har jeg fått 4 og 3 på to prøver. Hva burde jeg da få i standpunkt? Er litt usikker.. Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kjapt regnet så havner du på 4,5 - så aktivitet i timene og kloke svar kan være det som vipper deg opp og ned. enten 4 eller 5 Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Kjapt regnet så havner du på 4,5 - så aktivitet i timene og kloke svar kan være det som vipper deg opp og ned. enten 4 eller 5 Men det er og et praktisk fag hvor vi jobber på verksted, der har jeg gjort alt, og det har funket, men noen ganger har det måtte 2 ganger til.. Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Da må du finne det ut selv, utifra karakterene ligger du å vipper mellom 4-5. Har du gjort det bra praktisk antar jeg at du blir vippet opp til en 5 Lenke til kommentar
fiskercool Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Blir nok en 4'er. Har du jobbet veldig bra i praksis, og vist at du kan det du gjør, er vel kanskje håpet om en 5'er der. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kommer ann på pensum i faget. Hvis faget er slik at du på hver prøve har "alt du tidligere har hatt" slik som i matte el. økonomistying, er slutt-karakteren din egentlig den avgjørende og du skal være fornøyd med 4. Hvis alle prøvene er forskjellige temaer (som i fysikk) burde 5 være like sannsynelig som 4. Da burde du be om vippe-prøve hvis læreren sier du skal ha 4. Lenke til kommentar
handerrre Skrevet 17. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2011 Ok, tusen takk for hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå