Gå til innhold

Bare problemer med FotoVideo butikken


Anbefalte innlegg

hehe litt morsomt hvordan folk "ser ned" på folk som snakker dårlig om foto video.

Men fint om du kan komme med litt mer utfyllende informasjon om hva som har skjedd. Ved første øyenkast virker det som en sutre mail.

Hva har du gjor, har du ringt dem, hvem har du snakket med etc etc...

 

Du er forresten den adnre jeg hører på kort tid som klager over fotovideo.

Så mulig de har fått inn noen nye der....

 

Helt enig, en blir i visse tilfeller nesten uglesett om en har opplevd en "negativ" handel hos dem.

Joda det er sikkert bra service jevnt over,men det er lite intresangt her all den tid det her dreier seg om en kunde som ikke får den servicen.

Selv har jeg opplevd feks Japan photo som veldig gode,helt frem til her om dagen da det motastte viste seg , og jeg vil jo da få lov til å skrive om den opplevelsen uten å måtte forsvare meg ovenfor de som ikke har opplevd dårlig service. :hmm:

 

Om en har opplevd god service hos et firma så er det greit å nevne det,men den dagen en har opplevd det motsatte så er det desto viktigere å få dette frem uansett hvem det gjelder.

Endret av Snekker`n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om en har opplevd god service hos et firma så er det greit å nevne det,men den dagen en har opplevd det motsatte så er det desto viktigere å få dette frem uansett hvem det gjelder.

Jeg er ikke uenig i det. Men akkurat denne tråden smaker det litt trolling av. Kun en post fra trådstarter, og ikke noen oppfølging. Selv om det har kommet gode forslag og stilt direkte spørsmål til trådstarter.

Lenke til kommentar

Oppdaterer litt her nå.

 

Nei, jeg hadde ikke forsøkt å ringe da jeg skreiv dette. I mine øyner når et firma opplyser "email" som form for kontakt på websiden under "support" så skal det holde å sende mail. De bør være helt unødvending for en kunde å måtte ringe opp for å forsikkre seg at mailen har blitt lest.

 

Jeg har sent 4 mail med 2 ukers mellomrom uten svar. Nesten 2 mnd gått forbi.

 

Så jeg måtte innse at jeg må benytte tlf (noe jeg ikke ville gjøre siden jeg bruker kontaktkort og å ringe til slike butikker med LANG ventetid er ufattelig dyrt). Jeg ringte på Fredag 17, og fikk snakke med en. Jeg forklarte hvor frustrert jeg var med ingen respons. Hans unskyldning var et de er litt mannesvak for tiden...

 

Dette i min meining er likevel skammelig. Hvordan 4 mail, og 2 mnd, og likevel ubesvart er svært dårlig behandling.

 

Uansett, skal nå sende inn produktet. Men jeg tviler på at jeg benytter FotoVideo igjen, få se hvordan behandlingens processen er etter de har mottatt den.

Lenke til kommentar

Oppdaterer litt her nå.

 

Nei, jeg hadde ikke forsøkt å ringe da jeg skreiv dette. I mine øyner når et firma opplyser "email" som form for kontakt på websiden under "support" så skal det holde å sende mail. De bør være helt unødvending for en kunde å måtte ringe opp for å forsikkre seg at mailen har blitt lest.

 

Jeg har sent 4 mail med 2 ukers mellomrom uten svar. Nesten 2 mnd gått forbi.

 

Så jeg måtte innse at jeg må benytte tlf (noe jeg ikke ville gjøre siden jeg bruker kontaktkort og å ringe til slike butikker med LANG ventetid er ufattelig dyrt). Jeg ringte på Fredag 17, og fikk snakke med en. Jeg forklarte hvor frustrert jeg var med ingen respons. Hans unskyldning var et de er litt mannesvak for tiden...

 

Dette i min meining er likevel skammelig. Hvordan 4 mail, og 2 mnd, og likevel ubesvart er svært dårlig behandling.

 

Uansett, skal nå sende inn produktet. Men jeg tviler på at jeg benytter FotoVideo igjen, få se hvordan behandlingens processen er etter de har mottatt den.

 

Du har rett i det - dem skal svare på mail til sine kunder å gi dem den servicen vi har krav på. Gjorde det samme her om dagen selv å dem svarte kjapt dagen etter...

 

Uansett du hadde spart deg for en del tid å fustrasjon om du hadde ringt 3-4 dager etter du sendte første mail. :)

 

Men bra du fikk svar å klarerte situasjonen!

Lenke til kommentar

 

Helt enig, en blir i visse tilfeller nesten uglesett om en har opplevd en "negativ" handel hos dem.

 

Det er vel noe med "fanboy" eller "merke hysteri" mentaliteten som har preget fotoverdenen de siste ti årene. Se på hvor optatt folk er av å ha det "riktige" merket eller det nyeste kamera av typen x fordi bare amatører bruker Y.

Men det skal sies at man har talentløse og geniale folk over alt uansett hva som står på brystet dems.

litt OT sorry. Men bra av fotovideo og ordne opp for kunden.... selv om du burde har ringt en gang før du klaget her :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...