RBW Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 AMD frister med juliutgaven av driverpakken for Radeon-kort. Denne kan gi deg bedre grafikkytelse Lenke til kommentar
Springbank Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Litt tidlig å komme med juliutgaven, vel? Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Julinissen er tidlig ute med juligavene... 1 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 En liten bokstav feil ja. Det er versjon 11.6 (2011.juni) som lanseres. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har de endelig fått fikset det så man kan kjøre custom refresh? AtW Lenke til kommentar
Mr_incognito Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 umm...dette høres ut som en helt vanlig driver oppdatering fra nvidia, og de blir sluppet ut ganske ofte... jeg er ikke kjent med AMD drivere, jeg har hørt at de er ganske dårlige på drivere, men dette kan da umulig være en stor nyhet... 1 Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Søtt med javascriptkode som illustrasjon 1 Lenke til kommentar
emilkje Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Søtt med javascriptkode som illustrasjon Jeg tenkte akkurat det samme. Lenke til kommentar
Psitaylor Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Denne er allerede lagt ut ja ;P Installerte den via steam igår. Lenke til kommentar
AMDCrossfirex Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Dette var faktisk en god driver for meg som kjører 2x hd 5870. Ca 1000 poeng opp på 3dm11 (fra 11.3). Og endelig er faktisk blinking i Crysis 2 historie... Lenke til kommentar
baguett Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Når skal de gjøre det mulig å kjøre 2 skjermer med amd overdrive aktivert, uten at det skurrer/flimmrer? Har hatt dette problemet siden tidenes morgen, kjører hdmi til ene skjermen og DVI-VGA adapter til den andre. Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) jeg har hørt at de er ganske dårlige på drivere Hvilket år er det? 1999? Utrolig at det fortsatt henger igjen at AMD/ATI kort har dårlige drivere. Endret 17. juni 2011 av apollox Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 jeg har hørt at de er ganske dårlige på drivere Hvilket år er det? 1999? Utrolig at det fortsatt henger igjen at AMD/ATI kort har dårlige drivere. Er de ikke det da? Synes det er for mye som ikke funker som det skal, men det er jo ikke unikt for ATI, nvidia er jo like ille. AtW Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Godt mulig folk har helt andre bruksområder enn meg, men jeg har ikke hatt noen driverproblemer verken med nVidia eller ATi/AMD de siste årene. Da snakker jeg om generell bruk i Windows, spilling, film osv. Men husker godt den generelle oppfatningen for rundt 10 år siden om at ATi sine drivere ikke fungerte til noe, mens nVidia var 100% stabile. Nå tildags er det vel så og si ingen forskjell på dem når det gjelder stabilitet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 jeg har hørt at de er ganske dårlige på drivere Hvilket år er det? 1999? Utrolig at det fortsatt henger igjen at AMD/ATI kort har dårlige drivere. Er de ikke det da? Synes det er for mye som ikke funker som det skal, men det er jo ikke unikt for ATI, nvidia er jo like ille. AtW Kan med personlig erfaring si at hverken Nvidia eller ATI/AMD er det de en gang var. Ihvertfall ATI/AMD har kommet lang vei siden gamle 9000-serien og X-serien, ihvertfall når det kommer til Linux-støtte. Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) umm...dette høres ut som en helt vanlig driver oppdatering fra nvidia, og de blir sluppet ut ganske ofte... Hehe ja , må humre litt av hardware.no. Alltid en gedigen nyhet hver gang amd kommer med en ny driver Får de betalt ? Aldri et pip om Nvidia sine drivere , men som sagt ting som funker - hører man svært lite om Uansett , her er bibelen angående drivere for alt i maskinen din , beta og offisielle. De har også et forum for hver driver. http://downloads.guru3d.com/ NVIDIA GeForce Vista | 7 (276 files) ATI Catalyst Vista - Win 7 (137 files) Endret 17. juni 2011 av Bulletus Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 19. juni 2011 Del Skrevet 19. juni 2011 Hva har mas om Nvidia å gjøre i en diskusjon om en AMD driver? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå