flekkk Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Tenker det kan være lurt å skaffe meg en liten skulderbag (messenger bag) til å frakte kabler, gitarpedaler, noter etc. når jeg skal spille. Relativt liten av størrelse er greit, er ute etter noe som er lett å ta med og ikke en erstatning for ryggsekk. Stort pluss om prisen er grei, også. eBay etc. er ingen hindring. Noen som har tips til en tøff bag? Jeg digger retro, forresten Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Ta en tur til Tråden om bagger/vesker og se spoiler i førsteposten, der er det mange forskjellige nettsider som er anbefalt av brukere. Eller så kan du titte litt igjennom tråden og se om du finner noe, lykke til. Lenke til kommentar
flekkk Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 http://cgi.ebay.com/Vintage-Khaki-Classic-Canvas-Messenger-Bag-/150583235616?pt=US_CSA_MWA_Backpacks&hash=item230f75d420 Tipper det blir noe som det. Er det noen norske steder man får tak i noe sånt? Lenke til kommentar
spinkeljaevel Skrevet 16. juni 2011 Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Hvorfor ikke bare kjøpe den? Den er under tollgrensen så du slipper andre utgifter enn prisen på baggen + frakt og du er fortsatt under 150 kroner. Lenke til kommentar
flekkk Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. juni 2011 Har lekt litt med tanken på å kjøpe en original WW2 bag.. men det blir nok til at jeg bare kjøper den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå