Joachim_F Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Har pikseljakt noensinne vært moro? Les hele saken Lenke til kommentar
Beanis Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Hmm, jeg koste meg med dette spillet jeg, og det gjorde faktisk kjæresten min også (som stort sett aldri spiller noe som helst). Jeg er enig i mye av kritikken her, men det hindret meg ikke fra å nyte spillet. Det eneste jeg satt igjen med da jeg var ferdig var faktisk et ønske om at spillet var lengre. Må også få si at jeg virkelig nøt musikken, noe som ikke skjer alt for ofte for spill lenger. Jeg har faktisk tenkt å kjøpe soundtracket da det kommer ut. 6/10 hos meg. Endret 16. juni 2011 av rzr Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Er vel et bevis på at grafikk ikke er alt. Har vel fått dårlig kritikk overalt dette, så er nok bare å styre unna. Lenke til kommentar
svenka Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 "Blandingen av jakt på skjulte objekter og intelligente gåter fungerer for eksempel mye bedre i for eksempel de to Drawn-spillene fra Big Fish Games," En liten feil i setninga der? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg spilte dette for ikke lenge siden. Synes det var koselig jeg, men det var jo en klikkefest for musen uten like. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 (endret) Tok altfor lang tid å fylle opp den hint-saken. Gadd jo ikke nistirre på skjermen en time for å finne alle puslespillbrikkene! Edit: Men synes ikke det fortjente DA2-karakteren da. Bedre enn som så. Endret 17. juni 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå