Evolutioner Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Heisann! Går første året på TIP og står i alle fag med unntak av GYM. Jeg får IV pga for mye fravær og lurer på hvordan jeg kan ta opp faget? Jeg skal jo ha gym neste år anyways så vet ikke jeg ! Hvordan kan jeg få karakter i gym dette året er det jeg lurer på ! Lenke til kommentar
Lyspaere Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Snakk meg rådgiver. Synes det er latterlig at så store deler av ungdommen i dag skulker gymmen. Dere har godt av å bevege dere, og hadde det vært opp til meg måtte du har trent 2 ganger i uka påfølgende år med dokumentasjon på progresjon for å få bestått.. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hehe, tviler på at dette vil skape noen problemer for deg. Ettersom kroppsøvning ikke er et avgangsfag før i 3.klasse, og generelt bare er et tullefag, vil du nok kunne fortsette med det de neste årene på tross av IV i første klasse. Hvis du ønsker å slippe faget, skal det være mulig å ta en skriftlig eksamen som tilsvarer tre år med gym. Dessverre varierer ledelsens syn på privatisteksamen i gym veldig fra skole til skole, og den enkleste veien å gå for å få fritak er en legemelding på at du ikke kan ha gym. Pass på at legemeldingen er omfattende nok til at dere i tilretteleggingsmøter med gymlærer vil komme frem til at dere på ingen måte kan tilrettelegge godt nok til at du kan delta i den fysiske delen. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå