Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Operere utstående ører.

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har utstående ører. De siste årene har jeg ikke tenkt så mye på det fordi jeg har andre problemer som jeg må tenke på. Jeg ble mye mobbet og ertet da jeg var ung. I det siste har jeg lest litt rundt på nette, og det viser seg at dette kan oppereres, ganske enkelt faktisk.

Er det noen som har tatt en sånn opprasjon? Synes ørene ser OK ut når man ser forfra, men når man ser i profil eller bakfra ser det hel jævlig ut.

Noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jau.

Det går helt greit, det blir skraping av brusk rundt selve øret og så syr dem sakene isammen etterpå.

Selv frisøren kan ikke se at det er sydd, når snoren fremdeles henger på.

Null problem, da jeg tok det var det en plastisk kirurg i Bergen og så overnattet jeg en dag ved dette pasient-sykehuset der.

Eller det vil si, det burde ha vært null problem hvis bare kirurgen hadde hørt etter når jeg etter skrapinga og fram med speil, sa det ene øret ble skjeivt i forhold til det andre, og fikset det der og da, men nei.

Opp til Bergen igjen noen uker etterpå og rette opp gratis, man kan jo ikke akseptere noen minutter forskyvning i Vår Viktige Timeplan.

Husker ikke hvor mye det kostet, men selve inngrepet er som sagt helt enkelt.

Endret av Hippocleides
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...