Skjeggape Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Noen som har noen forslag hva brød som både er sunt, 50/50 med frø og diverse, men samtidig er lett fordøyelig? Av diverse årsaker har jeg fullstendig kuttet ut alt med kneipbrød den siste måneden, og har dermed prøvd en rekke forskjellige brødsorter, men klarer ikke helt finne en fullverdig erstatter til kneipbrød. Lenke til kommentar
Opas Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Beklager.. Det var usmakelig. Foretrekker knekkebrød og kavring, faktisk Endret 10. juli 2011 av Opas Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Virkelig, c-cup? Hva slags brød er det? Aner litt troll-faktor her også. Lenke til kommentar
wingeer Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Hvis du ikke har noe i mot å bake selv; No-knead brød! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Burde ikkje være vanskeleg å finne sunnare alternativ til kneipbrødet, som ikkje er spesielt sunt, ei heller godt. Prøv deg fram med grovbrød, studer kva som finnes på butikken din. Vitabrød meiner eg skal være bra. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Alt er sunnere en kneip, men jeg anbefaler og bake selv. Det er ikke vanskelig. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Prøv Muslibrødet, Jacobs Utvalgte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå