MrLee Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Jeg er oppatt av stillegående boks, noe jeg forstår begge er. Jeg kommer til å bruke den mot en filserver, så intern harddisk er ikke viktig, men fart på browsing av filer via kablet nett desto viktigere. Har lånt en WD TV Live boks av en kompis og den ser forsovid grei ut, men leste testen av A.C.Ryan Playon!HD2 Mini, og den virket også meget grei ut. Noen som har erfaringer med begge? Hvilken er raskest, mest stabil? Jeg lurer på Playon!HD2 mini ettersom den er nyere? Er det noen dårlige punkt du vil fremheve (om enn bare irritasjonsmomenter) om den ene eller andre? Ut i fra den enkle sammenligningen på komplett.no ser det ut som at formatstøtten er bedre på Playon!HD Mini? Takker for tilbakemelding. Endret 15. juni 2011 av MrLee Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har en AC Ryan Mini og er ganske fornøyd med den. Det største problemet med boksen er at den ikke støtter spillelister for musikk, og at formatstøtten faktisk ikke er så på stell som de påstår da den støtter noen versjoner av videoformatene men ikke alle. De støtter altså f.eks avi filer men ikke alle versjoner noe som medfører masse ekstraarbeide med å konvertere til lesbare formater. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 (endret) Jeg ville gått for sistnevnte helt klart. En generasjon nyere. Endret 23. juni 2011 av Hyrlen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå