dnz2k Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Akkurat fått inspektørene til å godkjenne min PC for å bruke skole nett. Jeg er da så heldig att jeg bor 20 meter ifra skolen og dermed har skole nettverket hjemme. Jeg rigga opp steam, og prøvde å logge inn. Fikk melding om att jeg ikke hadde internett. Da er vell dette blocked?.. Isåfall, så har jeg søkt litt her og der, om hvordan å få admins rettigheter o.l Fant ingenting. Nedlastninger fra utorrent er sperra, steam, facebook osv. Noen som vet hvordan jeg kan få adminsrettigheter eller noe sånt? slik jeg hvertfall kan logge meg på steam og spille online?. Har prøvd Your Freedom, men virket ikke. Og jeg er ikke så " hipp " på proxy. Takk Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) admin rettigheter gir deg ikke mer nett-tilgang til steam etc Endret 15. juni 2011 av cruzader Lenke til kommentar
dnz2k Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 admin rettigheter gir deg ikke mer nett-tilgang til steam etc Er det da noen måte på hvordan jeg kan få spilt cs, være på facebook osv?. Takk Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Det er nok en grunn til at de nevnte funksjonene er blokkert. Jeg vil regne med at det blant annet er for å opprettholde et stabilt nett for alle elever og lærere. Om du så skal "snike deg forbi" disse blokkeringene, vil det muligens gå på bekostning av andre. Det kan også godt hende at nettrafikken overvåkes slik at IT-avdelingen på skolen kan finne ut hvem det er som bruker unormalt mye kapasitet. Jeg har selv opplevd at vårt skolenett har hatt mange problemer, så jeg vil heller oppfordre deg til å skaffe deg et eget nett som du kan bruke hjemme. Da slipper du å ødelegge for andre, og du slipper eventuelt trøbbel med IT-avdelingen. Endret 15. juni 2011 av Meh. Lenke til kommentar
gtamann Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Beste løsningen for deg er å kjøpe deg VPN, funker perfekt på skolen kommer forbi alt det du skal gjøre. Jeg bruker Min lenke Lenke til kommentar
dnz2k Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Greit. Setter pris på svarene, og dermed vise min " mannlige " side og la vær å gjøre noe med nettet. Takk for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå