Wannabexx Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 hei, jeg må inn på routern som er en ZyXEL P2602HWT. har ikke passord. og admin uten passord funker ikke. hva kan jeg gjøre? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Reset boksen til factory defaults. Gjenopprette fabrikkinnstillinger for ZyXEL P2602HWT Husk at hvis du gjør det så må du sette opp den trådløse sonen din på nytt og da kan det være at du må ha påloggingsinfoen din mot ISP'n. Endret 15. juni 2011 av vidarkri Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Reset boksen til factory defaults. Gjenopprette fabrikkinnstillinger for ZyXEL P2602HWT Husk at hvis du gjør det så må du sette opp den trådløse sonen din på nytt og da kan det være at du må ha påloggingsinfoen din mot ISP'n. ok men pålogginsinfo mot ISP'n, hvor er den eventuelt? står det på et ark jeg fikk fra telenor som jeg kanskje ikke har nå? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hvis du ikke har den så må du kontakte ISP'n din så du har den i hende før du resetter. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Reset boksen til factory defaults. Gjenopprette fabrikkinnstillinger for ZyXEL P2602HWT Husk at hvis du gjør det så må du sette opp den trådløse sonen din på nytt og da kan det være at du må ha påloggingsinfoen din mot ISP'n. ok men pålogginsinfo mot ISP'n, hvor er den eventuelt? står det på et ark jeg fikk fra telenor som jeg kanskje ikke har nå? Den informasjonen (ved mindre du har fått den på ark) står bare i ruteren. Det er mulig at når du resetter ruteren så vil den automatisk reaktivere med korrekt oppkoblingsinformasjon (den kan bli tildelt basert på hvor du fysisk er koblet i sentralen, hvilket naturligvis identifiserer deg unikt som kunde). Dette er slik det fungerer hos flere ISPer MEN - det kan variere litt avhengig av rutermodellen din og jeg er ikke godt nok kjennt med oppsettet Tleenor kjører på til å si om dette vil skje med din ruter. Derfor foreslår jeg: - Om du har selv endret passordet for innogging på selve ruteren men ikke husker det selv på resett ruteren (stikk nål i reset hullet på baksiden mens strøm er tilkoblet og hold i ca 10 sekunder - lysene vil normalt endre seg på fronten av ruteren). Se om den aktiverer seg selv innen 5 minutter. Hvis ikke så ring support for oppkoblingsinfoen. - Om du IKKE har endret passordet (altså det er standard) men du ikke kjenner det - så ikke resett ruteren men bare ring direkte til suport og spør dem hva du kan bruke som login. Hvis det ikke er blitt endret vil support naturlivis kunne informere deg om dette. -Stigma Lenke til kommentar
Wannabexx Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Reset boksen til factory defaults. Gjenopprette fabrikkinnstillinger for ZyXEL P2602HWT Husk at hvis du gjør det så må du sette opp den trådløse sonen din på nytt og da kan det være at du må ha påloggingsinfoen din mot ISP'n. ok men pålogginsinfo mot ISP'n, hvor er den eventuelt? står det på et ark jeg fikk fra telenor som jeg kanskje ikke har nå? Den informasjonen (ved mindre du har fått den på ark) står bare i ruteren. Det er mulig at når du resetter ruteren så vil den automatisk reaktivere med korrekt oppkoblingsinformasjon (den kan bli tildelt basert på hvor du fysisk er koblet i sentralen, hvilket naturligvis identifiserer deg unikt som kunde). Dette er slik det fungerer hos flere ISPer MEN - det kan variere litt avhengig av rutermodellen din og jeg er ikke godt nok kjennt med oppsettet Tleenor kjører på til å si om dette vil skje med din ruter. Derfor foreslår jeg: - Om du har selv endret passordet for innogging på selve ruteren men ikke husker det selv på resett ruteren (stikk nål i reset hullet på baksiden mens strøm er tilkoblet og hold i ca 10 sekunder - lysene vil normalt endre seg på fronten av ruteren). Se om den aktiverer seg selv innen 5 minutter. Hvis ikke så ring support for oppkoblingsinfoen. - Om du IKKE har endret passordet (altså det er standard) men du ikke kjenner det - så ikke resett ruteren men bare ring direkte til suport og spør dem hva du kan bruke som login. Hvis det ikke er blitt endret vil support naturlivis kunne informere deg om dette. -Stigma Takker begge to for hjelpen. jeg resatte routern og den fiska seg selv måtte bare lage ny trådløs nettverk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå