Gå til innhold

bestille galaxy s 2 fra djuice.no som ikke er på lager leveringstid?

Anbefalte innlegg

hei. vurderer sterkt å bestille samsung galaxy s 2 fra djuice.no med all in 1 abbonement.

men den er ikke på lager/ utsolgt. hvor ofte får de inn nye partier, hvor lang tid tipper dere jeg må vente?

1 uke ekstra? en måned? osv..

Er mobilen evt hvert opp til flere ukers venting? ( har en halveis fungerende mobil)

kundeservice er nå stengt, men mååå bestille ny telefon idag (ikke spør)

derfor spør jeg.

lurer også på om de aktiverer abbonementet uten at jeg har fått telefonen, siden jeg beholder nummeret.

edit:

jeg vil aller helst bestille ny mobil idag ( ikke spør, avansert)

jeg er ikke interessert i å prute, gå til butikk o.l.

Endret av dan882
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvd å ringe rundt til telenorbutikker i området og se om de har den inne i stedet? Burde ha til ca samme prisen ville jeg tro? Eventuelt kakle litt med karen bak disken. Da jeg kjøpte Nokia N900 fra en mobiltlfkjede pruta jeg ned fra 5.200,- til 4.300,- i ett hopp.

"Har du inne telefonen?"

"jada den har vi fått!"

"nice, hva er prisen din på den?"

"den ligger på 5.200,-"

"ah okay, ser den ligger rundt fire tusen på nettbutikker, men tenkte kjøpe før påska slo inn."

"hmm jeg får den ikke lavere enn fire tre.."

"nei men det funker, får punge ut litt ekstra for påskegleden. hold av en til meg, kommer bort i to-tiden."

Litt pruting funker alltid.

Jeg ser nå opp på posten din, og leser denne posten, og innser at jeg har no business talking about en n900 eller butikker, siden du snakker om nettkjøp og telenor og sgs2.

Men likevel blir jeg å trykke "Post".

Så... handle that.

Lenke til kommentar

hehehe. glemte selvfølgelig helt å skrive nettbutikk. prisen er helt annen i butikken. føler det blir stress.

tenkte da på maks antall dager det kan ta fra når jeg har trykket bestill, om dette er mobiler de får inn hele tiden.

endrer førsteposten

Lenke til kommentar

er det ingen som har erfaring med å bestille utsolgt mobil fra telenor?

jeg får den nemlig gratis om jeg bestiller før min mor legger seg. setter pris på svar ASAP så jeg evt kan bestille tilsvarende mobil

Lenke til kommentar

Id say go for it, du kan alltids avbestille om du skulle angre. Og ved kjøp via internettbutikker har du vel (om jeg husker rett) 14 dager på deg til å bare si "nei, jeg vil ikke ha likevel" og få pengene tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...