pakini Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hadde en diskusjon med en venninde! Hun mener det å ha sex og det å elske er det samme ( i teorien er det vel det), men jeg mener det er forskjell! Som når meg og min mann har en kjappe en i full fart fordi vi er super kåt, så vil jeg si det er sex, mens når vi bruker god tid, med stearinlys, massasje, oralsex, langt forspill, mye klining og bare deilig intim elsklov, ja det er å elske!! Enig eller? 2 Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Ja, enig. Man elsker ikke om man blir voldtatt f.eks. 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sex er når man tilfredsstiller noen seksuelt. (eller prøver på det) Elske kan være så mye og det er ikke ensbetydende med at man vil tilfredsstille noen seksuelt. Det er nå hva jeg legger i det, men hver og en får vel legge hva man vil i det egentlig 2 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Enig enig ja! Jeg ser på det sånn at når man ''elsker'' så har man sex med mer enn bare kroppen til vedkommende, altså at det går mer ut på det psykiske plan. 4 Lenke til kommentar
Lommebok Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Helt enig! Når man elsker har man god tid! Når man har sex har man dårlig tid! 1 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Nei, fra spøk til revolver. Elske, som ordet impliserer, er når du har sex med noen du er glad i og bryr deg om. Sex er ren tilfredstillelse av seksulle drifter. Den ene utelukker ikke nødvendigvis den andre. Man kan elske å ha sex samtidig, eller man kan bare ha sex, eller så kan man selvfølgelig bare elske noen. 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 "Jeg elsker å ha sex med deg" :S Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 23. juni 2011 Del Skrevet 23. juni 2011 "Jeg elsker å ha sex med deg" :S Eg tror dette vil gji deg langt større sjangser. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg