empetre Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 I morgen skal jeg på mitt første ordentlig jobbintervju, og det er for Expert. Noen som har efaring fra jobbintervju på expert, elkjøp eller liknende? Hvilke spørsmål kommer til å bli relevante? Lenke til kommentar
empetre Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 bump. Ingen visninger enda? Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Lurer også litt på det. Hvordan gikk det? Lenke til kommentar
empetre Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Jeg følte det gikk kjempebra. De spurte hvordan datakunnskapene mine var, om jeg kunne fortelle litt om meg selv og om jeg var serviceinnstilt. Får telefon i løpet av morgendagen om svar Lenke til kommentar
empetre Skrevet 20. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2011 Kan informere om at jeg har fått jobben, og skal skrive kontrakt på onsdag Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Man trenger ingen datakunnskaper for å få jobb der utifra egen erfaring og hva som har kommet fram i noen tråder her. Har selv måtte forklare ansatte der endel info om endel produkter når jeg er der for å få hjelp (å jeg har ikke store kunnskapen) Håper du er en av de som kan endel da ^^ Gratulerer og lykke til i jobben! Lenke til kommentar
username- Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Gratulerer og lykke til med jobben! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå