jolly Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Jeg har skaffet meg SL55 og er i ferd med å utforske den. Har tidligere hatt SonyEricsson T68 og naturligvis er det enkelte ting jeg savner - mens andre ting er nytt for meg. Men - er det ikke mulig å lagre flere nummer på en kontakt i telefonlisten til Siemens? Langt de fleste av mine kontakter har 2, 3 nummer, eller mer. F.eks. hjem, mob og jobb etc. PS! Har ikke hatt den mange timer og ikke lest manualen... 8) Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Joda, du kan lagre flere nummer , men bruk 'Address book' istedet for 'Phonebook' :wink: Lenke til kommentar
jolly Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Smart! Mange takk! Adresseboken er mye finere enn den på T68 også, med mulighet for å legge inn hele postadressen og påminnelse på bursdagen etc. Eneste problemet er at jeg ikke finner noe valg for å sortere på fornavn istedet for etternavn, hvilket gjør den ubrukelig! Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Da bytter du bare om fornavn og etternavn da :wink: Ja, Siemens har skikkelig adressebok i forhold til SonyE, der man ikke engang kan skrive inn adresse Lenke til kommentar
jolly Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Argh! Så jalla! :-? Ingen annen måte? Anyone! Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Skriv begge navnene i feltet for etternavn da :wink: Lenke til kommentar
jolly Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Fremdeles jalla! :wink: De har liksom klart å gjøre alt riktig bortsett fra å gi deg muligheten til å sortere på etternavn. Hvor mange av dine venner og kollegaer tiltaler du på etternavn? Jaja... Kanskje bare legge inn begge deler på etternavn da. Ingen endringer på dette i senere firmware versioner? Jeg har v9, er det kanskje siste? Det verste er at jeg nå må til å skrive inn et par hundre kontakter manuelt - for det finnes vel ingen mulighet til å bruke backup'en jeg har fra T68'en? Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 FW09 er siste versjon tilgjengelig fra my-siemens.com ja. Tror du kan synce oppføringene fra T68i til Outlook for deretter å synce dem fra Outlook til SL55. Lenke til kommentar
jolly Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Problemet er at T68'en er stjålet! :x Men jeg har backupfila som kan leses i notepad... Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Molna the siemens expert rides again DUH Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Ok, da må du vel uansett gjøre det temmelig manuelt, enten ved å skrive inn på mobilen eller ved å skrive inn i Outlook og deretter synce med SL55 (husk at det kun funker med Outlook, ikke Outlook Express). Lenke til kommentar
jolly Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Exstasy: tenkte jeg skulle tyne molna litt nå da vettu'! Pleier firmware oppgraderingene til Siemens å komme hyppig og være innholdsrike eller? Plages nemlig av at SMS varselet er veldig lavt også... Lenke til kommentar
molna Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Lav SMS-tone slipper du hvis du velger en lengre melodi. Dagens mobiler har en anti-sjokk-funksjon som gjør at alle lyder starter svakt FW09 er den eneste versjonen som er lagt ut for SL55 til nå. Kommer nok flere hvis det er behov for det. Lenke til kommentar
JZA Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Fremdeles jalla! :wink: De har liksom klart å gjøre alt riktig bortsett fra å gi deg muligheten til å sortere på etternavn. Hvor mange av dine venner og kollegaer tiltaler du på etternavn? Jaja... Kanskje bare legge inn begge deler på etternavn da. Ingen endringer på dette i senere firmware versioner? Jeg har v9, er det kanskje siste? Det verste er at jeg nå må til å skrive inn et par hundre kontakter manuelt - for det finnes vel ingen mulighet til å bruke backup'en jeg har fra T68'en? Jeg tiltaler de fleste på etternavn faktisk, selv jenter. Ell egentlig så tiltaler jeg dem ikke, er vel mer hoiting! Lenke til kommentar
JZA Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Fremdeles jalla! :wink: De har liksom klart å gjøre alt riktig bortsett fra å gi deg muligheten til å sortere på etternavn. Hvor mange av dine venner og kollegaer tiltaler du på etternavn? Jaja... Kanskje bare legge inn begge deler på etternavn da. Ingen endringer på dette i senere firmware versioner? Jeg har v9, er det kanskje siste? Det verste er at jeg nå må til å skrive inn et par hundre kontakter manuelt - for det finnes vel ingen mulighet til å bruke backup'en jeg har fra T68'en? Under en tekst der det står standardfelt kan du velge om fornavn ell etternavn skal stå først, dette tror jeg da forandrer seg for hele adresselista. Ell du kan kjøre en fancy varian med e-mailen ell mobilnr først ell noe. Tror dette skal fungere, orker ikke teste selv. Lenke til kommentar
jolly Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Finner det ikke jeg. Er du sikker på at dette finnes på SL55? Lenke til kommentar
JZA Skrevet 4. august 2003 Del Skrevet 4. august 2003 Finner det ikke jeg. Er du sikker på at dette finnes på SL55? Finns på S55 i alle fall. Gå inn på Adressebok, Vis oppføring, Still deg på et navn og ta Valg, Trykk to ganger opp, så står det FELTOPPSETT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå