Gå til innhold

Hvor skal jeg dra neste uke?

Anbefalte innlegg

jeg tenkte jeg skulle ta meg en kort ferie neste uke, fra mandag til søndag. for meg spiller det ingen rolle hvor jeg drar så lenge jeg IKKE trenger og søke visum.

noen som har noen bra forslag?

spiller ingen rolle om det er strand eller storby

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

jeg tenkte jeg skulle ta meg en kort ferie neste uke, fra mandag til søndag. for meg spiller det ingen rolle hvor jeg drar så lenge jeg IKKE trenger og søke visum.

noen som har noen bra forslag?

spiller ingen rolle om det er strand eller storby

Vrldig lite å gå på.

Hva er budsjettet?

Hvorfor klarer du ikke antyde hva du har lyst på?

Lenke til kommentar

ser ut som det blir Finland get, har en del venner der jeg tenkte meg og besøke pluss er midtsommer:)

Hawaii frista også veldig men jeg gidder rett og slett ikke den lange fly turen bare for en uke:(

Foreldrene mine besøkte Hawaii i 10 dager i påska som var mitt studiested fra januar til mai. Så funker fett det.

Lenke til kommentar

Hadde nesten 2 dager på Hawaii da jeg var der, kunne sikkert fyllt 3 dager uten problemer.

Du og dine helgeturer til andre siden av jordkloden. Kan jeg bare spørre deg om hva som motiverer deg? Ønsker du ikke noe mer tid på reisemål eller er målet ditt å "knekke" alle land i verden? :)

Lenke til kommentar
Du og dine helgeturer til andre siden av jordkloden. Kan jeg bare spørre deg om hva som motiverer deg? Ønsker du ikke noe mer tid på reisemål eller er målet ditt å "knekke" alle land i verden? :)
Så mange steder å se og så få feriedager. Det er vanskelig å få til mere enn 4-5 lengere turer i året når man jobber for fullt så resten får bli helger og langhelger.

Synes det er skikkelig luksus at man kan få oppleve et spennende sted langt borte man har lyst til å se i løpet av en vanlig helg. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...