enden Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Som HTC-bruker uten erfaring fra andre produsenter er Sense og Android det samme for meg. Nå vurderer jeg å kaste ut Sense for å kjøpe meg enda litt batteritid og raskere oppgradering til nye versjoner. I den forbindelse lurer jeg på hva Sense egentlig innebærer oppå Android. Jeg er klar over forskjell på hjemmeskjermen og HTC-widgets, men hva mer mister jeg? Bruker E-postprogrammet og kalender med flere datakilder aktivt. Mister jeg noe her? Ellers bruker eg få medfølgende apps ut over musikkspiller og bildegalleri, men disse burde være enkle å erstatte. Hva annet kan jeg forvente uten Sense? Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) I følge Wikipedia er det dette som følger med Sense av Apps og Widgets. Lenge siden jeg har hatt Sense på telefonen min nå, så jeg husker ikke helt. Det meste følger jo med Android uansett, og resten kan alltids skaffes. En ting er hvertfall sikkert: jeg savner ingenting. Applications for Android Friend Stream Camera Gallery (Pictures) Calculator Calendar Desk Clock Contacts Music (player and library) Weather Modified home screen Modified browser Twitter application 'peep' Plurk (Asia Pacific versions only) Footprints Stocks Album Mirror (HTC Sense 2.1 or above) Flashlight HTC Hub (HTC Sense 2.0 or above) HTC Likes (HTC Sense 2.0 or above) Transfer Data Mail Widgets for Android Bookmarks Calculator Calendar Clocks FM Radio Footprints Friend stream HTC Likes Mail Messages Music My Shelf Navigate News People Photo Album Photo Frame Pictures Plurk (Asia Pacific versions only) Search Anywhere Settings (for turning on/off GPS, data connection, 3G, Wi-Fi, Bluetooth) Sync All Stocks Peep (Twitter Widget) Weather Endret 15. juni 2011 av SKT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå