Gå til innhold

Fast nattevakt stilling?

Anbefalte innlegg

hei, har noen spørsmål.

på en bensinstasjon er en fast 100% stilling 1 uke på 1 uke av sånn jeg har forstått det.

i kontrakten er jeg kun deltids ansatt.

jeg jobber fast mandag til fredag natt hver uke.

vil ikke det si 200% stilling?

har jeg noen rettigheter på høyere lønn?

har jeg rett til noen fri dager?

begynner å bli litt slitsomt pga jeg har en del ting å gjøre på dagtid også så går som regel 3-4 dager uten søvn å sover ut i helga.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hei, har noen spørsmål.

på en bensinstasjon er en fast 100% stilling 1 uke på 1 uke av sånn jeg har forstått det.

i kontrakten er jeg kun deltids ansatt.

jeg jobber fast mandag til fredag natt hver uke.

vil ikke det si 200% stilling?

har jeg noen rettigheter på høyere lønn?

har jeg rett til noen fri dager?

begynner å bli litt slitsomt pga jeg har en del ting å gjøre på dagtid også så går som regel 3-4 dager uten søvn å sover ut i helga.

Du jobber 5 dager i uka? 100% stilling det.

Slitsomt og jobbe natt 5 dager i uka hver uke, pleier ikke være slik. Nattavaktene på stasjonen jeg jobbet på før hadde 2 uker i mnd, hvor 2 av ukene var fri bortsett fra et par dagvakter.

Mange timer har du på 1 mnd?

• Liker 1
Lenke til kommentar

100% stilling regnes som 40 timer i uka inkludert lunsj, så da jobber du noe overtid, om du får godtgjørelse for det er opp til kontrakten din og arbeidsgiver.

Bransjen er ganske kynisk, ville ikke blitt der for lenge :p

Lenke til kommentar

100% stilling regnes som 40 timer i uka inkludert lunsj, så da jobber du noe overtid, om du får godtgjørelse for det er opp til kontrakten din og arbeidsgiver.

Nei, om ein (med rette) får eller ikkje får dette er IKKJE opp til kontrakten med arbeidsgjevar! Arbeidsmijølova er klår, i §10-6, 11. stykket står: "For overtidsarbeid skal det betales et tillegg til den lønn arbeidstakeren har for tilsvarende arbeid i den alminnelige arbeidstiden. Tillegget skal være minst 40 prosent".

Ellers, berre så det er sagt: Lova tillet 40 timar ikkje inkludert pause (lunsj) på eitt vilkår: At ein har FRI i pausen og kan gå frå stasjonen om ein ynskjer det. Det er vel lite realistisk for ei nattevakt på bensinstasjon, om han/ho er åleine. Vert jo vanskeleg å låsa døra i minst 20 minutt vil eg tru...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei, om ein (med rette) får eller ikkje får dette er IKKJE opp til kontrakten med arbeidsgjevar! Arbeidsmijølova er klår, i §10-6, 11. stykket står: "For overtidsarbeid skal det betales et tillegg til den lønn arbeidstakeren har for tilsvarende arbeid i den alminnelige arbeidstiden. Tillegget skal være minst 40 prosent".

Ellers, berre så det er sagt: Lova tillet 40 timar ikkje inkludert pause (lunsj) på eitt vilkår: At ein har FRI i pausen og kan gå frå stasjonen om ein ynskjer det. Det er vel lite realistisk for ei nattevakt på bensinstasjon, om han/ho er åleine. Vert jo vanskeleg å låsa døra i minst 20 minutt vil eg tru...

riktig det siste er alene på natta å har ikke lov å låse stasjonen. nattevakt på stasjonen min er altså 8 timer u/pause.

Lenke til kommentar

riktig det siste er alene på natta å har ikke lov å låse stasjonen. nattevakt på stasjonen min er altså 8 timer u/pause.

Då kan du ha fem slike vakter pr veke eller tjue på fire veker om du/arbeidsgjevar inngår avtale om å telja slik. ALT utover det er overtid med 40 % tillegg. Og den overtida skal du ha for timar du HAR fått løn for og. Kravet ditt på desse pengane forsvinn tre år etter at du hadde timane..

Noko å krevja etteroppgjer for her?

Lenke til kommentar

Då kan du ha fem slike vakter pr veke eller tjue på fire veker om du/arbeidsgjevar inngår avtale om å telja slik. ALT utover det er overtid med 40 % tillegg. Og den overtida skal du ha for timar du HAR fått løn for og. Kravet ditt på desse pengane forsvinn tre år etter at du hadde timane..

Noko å krevja etteroppgjer for her?

nei ikke foreløpig men jobb kontrakten sier ikke mer en 37,5 timer i måneden å jeg jobber mellom 40 å 45 timer ca, er det noe å ta opp? :p det eneste som er "problemet" er at de få gangene jeg spør om fri en dag så får jeg ikke fordi de har ingen andre :p altså hvis jeg blir syk må jeg på jobb med mindre det er virkelig krise.

Lenke til kommentar

nei ikke foreløpig men jobb kontrakten sier ikke mer en 37,5 timer i måneden å jeg jobber mellom 40 å 45 timer ca, er det noe å ta opp? :p det eneste som er "problemet" er at de få gangene jeg spør om fri en dag så får jeg ikke fordi de har ingen andre :p altså hvis jeg blir syk må jeg på jobb med mindre det er virkelig krise.

Jau, her HAR du å krevja etterbetaling for. Du seier at du har arbeidsavtale på 37,5 time i veka, men jobber 40-45. Då skal du ha overtid for 2,5-7,5 time pr veke! (Lova tillet 40 timar før ein skal ha overtid, men kontrakten går før lova når han seier 37,5.) At det vert kalla "ekstravakt", "friviljug vakt" eller noko slikt endrar ikkje på dette. Ein SKAL ha overtid når ein går over avtala tid på 37,5 timar eller lovkravet på 40 timar. Med eit krav for overtidstillegg som minst må liggja på 45-50 kr/time vil eg tru du har litt å krevja her.

Om du sjølv vert sjuk er det faktisk arbeidsgjevar sitt problem ikkje ditt. Sjølvsagt går ein på arbeid om ein er "litt på kanten"-sjuk, men er ein verkeleg SJUK, slik at ein må halda senga eller ikkje bør smitta andre, så er det ikkje ditt problem. Ein får alltid tak i folk, slikt er eit spørsmål om pris for å få ein jobb gjort - og kva pris arbeidsgjevar må ut med er ikkje ditt problem når du er sjuk. (Og hugs og at då skal DU ha sjukepengar, om du leverer eigenmelding/sjukemelding fyrste dag du etter at du er frisk, evt sender som e-post (PDF-fil med underskrift!!) om du er sjuk meir enn tre dagar.)

Om andre vert sjuk og du difor må på "ekstravakt" har du plikt til det - inntil 15 timar pr veke og 40 timar pr fire veker. Utan det har du korkje plikt eller lov til å stilla, så lenge det ikkje er brann, flaum, innbrot eller liknan de på stasjonen. Må du på "ekstravakt" er det overtid - mend EIN gong - om du er sett opp på minst 37,5 time vanleg vakt den veka. Hugs og: Om du må på ekstravakt rett etter vanleg vakt (altså ikkje tid å gå heim, vera heime minst 20 min for eta og så koma att), ekstravakta er minst fire timar og du ikkje visste om henne før du gjekk heimefrå kvelden før for å ha vanleg vakt (slik at du kunne laga matpakke deretter), skal du ha eit måltid mat (ikkje "ei pølse", men full frukost/lunsj/middag) etter ekstravakta, på arbeidsgjevar sin rekning.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...