MrAvionics Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Vurderer å kjøpe denne: http://www.amazon.co.uk/gp/product/B00524V04Y/ref=ox_sc_act_title_1?ie=UTF8&m=A3P5ROKL5A1OLE Er usikker på om jeg skal handle fra amazon eller play.com Noen som har en ide om hvem som er kjappest ? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 (endret) Min erfaring er at Amazon er hakket raskere, men det varierer. Endret 15. juni 2011 av Heavenly Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Bestilte fra Amazon og play.com forrige uke, på samme dag. Amazon pakka kom i går, play.com pakka har enda ikke kommet. Fra tidligere bestillinger har også amazon brukt under 1 uke. Så jeg vil tippe amazon Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Amazon hver gang for min del. Den siste pakken fra Play brukte faktisk 4,5 måneder (2x rota vekk pakken min) Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Leveringstiden fra Play varierer veldig, fra 3 til 30 dager. Men det ligger stort sett på rundt 10 dager. Amazon er raskere, og med dyreste frakt brukte noen sko 4 dager fra Amazon.com til meg. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Og, takk for svar Da blir det nok amazon denne gangen da Riktig nok med billigste porto. Takker. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Sjekk forresten ut biit.no. Der får du gratis frakt ved bestilling over 180,- Det er en norsk underleverandør for Amazon. Har handlet endel der og kan trygt anbefales! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Har sett biit.no ja, men der sendes man bare videre til amazon når man skal handle... Handler man over 180 så får man gratis porto ? ok, men da har man bare 20,- å gå på før man må betale moms og fortollingsgebyr Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 (endret) Ja, man sendes tilbake til Amazon, men når man kommer fra biit blir SuperSaver delivery mulig. Det er ikke noe problem å handle for mellom 180-200. Her ser du hva for verdi tollvesenet legger til grunn valutaen denne og neste uke. her Når du blir referert videre til amazon vil prisen gå litt opp ifht på biit. Men når du har valgt adresse og betalingsmetode går prisen ned igjen da VAT fjernes (et av de siste stegene før betaling og fullføring) Edit: Jeg trodde forøvrig ikke Amazon selv leverte spill til Norge. De har kanskje gått tilbake på det? Endret 16. juni 2011 av StorPeder Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 biit.no er bare en sjel som tjener penger på at du handler hos amazon. Verken mer eller mindre. Like greit å gå rett til kilden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå