Gå til innhold

Skal jeg velge HTC eller iPhone?

Anbefalte innlegg

jeg trenger en mobil ganske fort. Problemet mitt er at jeg nå vil ha en mobil som jeg kan ha lenge, og som er god og jeg vet ikke hva jeg skal velge.

Så derfor vil jeg ha en touch, men problemet er hvilken! Det står mellom htc og en iPhone. Men seffølgelig, er åpen for andre mobiler og. Jeg har tenkt å bruke mobilen til mye spill, sende meldinger og ringe. Og å ta bilder.

Det er en hvit iPhone 4 som jeg har aller mest lyst på. Jeg prøvde den på apple butikken i London her om dagen, og den var helt fantastisk. Begynte nesten å grine, kødder ikke. heh, men... den koster jo nesten 6000! Vertfall her.

Og jeg synst 6000 er veldig mye for en mobil.

Jeg har og lyst på htc. De er ofte best i test, og får som oftest 6'ere i terningkast. Jeg har hørt veldig mye bra om de, og prisen er ikke galn? Eller litt billigere en iPhone tror jeg ? Vist jeg velger en HTC, så vil jeg at skjermern skal være ganske stor (med tanke på spill) og helst hvit da.. men det er ikke så viktig.

Så spørsmålet mitt er da; Hva anbefaler du til meg? Hvilken erfaringer har du...? Og vist du synst HTC er best, hvilken HTC da?

tuuuuuusen takk for hjelp :) <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor akkurat HTC? Er mange Android-telefoner. Samsung Galaxy s II er vel av det beste du får av Androidtelefoner akkurat nå (les testen her på amobil). Når det gjelder spill har fortsatt iPhone et mye større bibliotek med kvalitetsspill enn Android.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som de andre sier: Det spørs hva du skal bruke telefonen din til. Men, når du sier at du vil bruke telefonen til å spille på så bør du kanskje sjekke om de spillene du er ute etter i det hele tatt finnes på Android. For det er nemlig ikke helt sikkert.

Android Market (der man kan kjøpe programmer til Android) har betydelig færre spill, og kvalitetsinnhold enn iPhone sin AppStore. Så hvis du er ute etter å handle spill og programmer, så burde du uten tvil velge iPhone.

Lenke til kommentar

Uansett hvilken av disse du skaffer deg, får du en god telefon. Du bør derimot sjekke ut LG Optimus 2x, som soleklart er den aller beste Android-telefonen, og har de aller fleste fordeler som det loves på iPhone 5.

Lenke til kommentar

Om du vil ha en telefon som lever lenge, ville jeg kansje gått for iPhone. Jeg anbefaler deg å vente til neste versjon, for å kjøpe noe "gammelt" lønner seg ikke i den farten utviklingen har.

Men skal du i butikken i morgen ville jeg valgt Samsun Galaxy S 2. Det er den raskeste, tynneste og er i tilegg svært lett.

Og iPhone koster ikke mer enn 4890kr.

Endret av Smalltimer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...