iPlay Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Hallo, Morfaren min har blitt syk, så moren min + søstrene mine vil reise til hjemlandet (Bangladesh) så fort som mulig. Det er bare et problem som hindrer i oss å kjøpe flybillettene, og det er passet til den ene søsteren min. Den er gyldig t.o.m 08. august 2011. Jeg lurte på om det er mulig for dem å reise hvis de kommer tilbake før 8. august? La oss si 25 juli. Syntes jeg leste noe med at et pass må være gyldig 6 måneder etter hjemreise eller noe sånt. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Sjekk denne linken; http://www.landsider.no/land/bangladesh/reise/innreise/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 veldig mange land krever at passet er gyldig i 6 måneder etter utreise så det kan hende hun får problemer. Lenke til kommentar
PerB Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Hun vil få problemer: Innreise og helse Ved innreise til Bangladesh må det forevises pass med minst seks måneders gyldighetstid. Visum er nødvendig. Når passet utløper 8. august 2011 vuil hun ikke få visum og ikke slippe inn på flyet. Flyselskapet skal avvise når pass ikke er gyldig i henhold til landets regler for innresie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå