rekus Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg går på høgskolen, og alle studentene har eget brukernavn og passord for å logge på nettet som vi har på studenthyblene. Xboxen en kamerat av meg har oppdager at den er koblet til et nettverk, men noen sa det ikke er mulig å få den på internett. På datamaskiner får man opp et loginvindu når man prøver å åpne et nettsted, og etter det har man internett i tre timer. Jeg lurte på om det var noen som visste om det går an å koble meg til internett med en ps3? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Du kan jo åpne nettleseren på PS3en, og logge inn der? Forøvrig en idiotisk løsning, hvis du kun får nett i tre timer om gangen i din egen hybel. Lenke til kommentar
rekus Skrevet 15. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2011 Var usikker på om det var nettleser som jeg kunne logge på internettet med på PS3, da jeg ikke fikk til noe på xbox. Har forøvrig ikke ps3, lurte bare på å handle. Takk for svar! Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juni 2011 Del Skrevet 15. juni 2011 Jeg har ikke prøvd selv da jeg har et «åpent» nettverk, men PS3 har jo en grei nettleser. Det er vel verdt et forsøk? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå