Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Jeg drakk mye alkohol, helsefarlig?

NikkaYoichi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mye bedre med gamle som ikke vet hva de driver med. Går ut med hevet hode i ettertid.

Ja, det er åpenbart en konsprasjon.

Lær deg å stave du STUDENTEN, så kan du klage på om andre drekker for mye på fest etterpå.

Bare ikke klag unødvendig så.. til mod..

Bare påpeker de mest åpenbare feilene.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Mye bedre med gamle som ikke vet hva de driver med. Går ut med hevet hode i ettertid.

Ja, det er åpenbart en konsprasjon.

Lær deg å stave du STUDENTEN, så kan du klage på om andre drekker for mye på fest etterpå.

Bare ikke klag unødvendig så.. til mod..

Bare påpeker de mest åpenbare feilene.

I Oslo så heter det DREKKA, ikke drikke. drikke gjør man når man drikker vann eller melk sånn som du gjør i skolefri.

Når du DREKKER alkohol så heter det DREKKA DREKKER HAR DRUKKI... Og helt til sist hvordan bøyer du verbet da studenten? Jo til slutt blir det DREKKA MER! :)

Endret av Dropkmurphy
Lenke til kommentar

Retningslinjenes punkt 1 sier følgende: «Skrivefeil skal ikke påpekes i tråden. Send heller en vennlig pm til vedkommende.» Nestemann som påpeker en skrivefeil, samme hvor den kommer fra, kommer til å angre.

Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding.

Lenke til kommentar

I Oslo så heter det DREKKA, ikke drikke. drikke gjør man når man drikker vann eller melk sånn som du gjør i skolefri.

Når du DREKKER alkohol så heter det DREKKA DREKKER HAR DRUKKI... Og helt til sist hvordan bøyer du verbet da studenten? Jo til slutt blir det DREKKA MER! :)

Må slutte å blande østfold og oslo her tror jeg.

Lenke til kommentar

Må slutte å blande østfold og oslo her tror jeg.

Du må slutte med å hate østfold.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Diskuterte dette med kameraten min, om alkoholinntak i et bryllup med fri bar. Så lenge du TÅLER det selv.

Han var helt enig med meg, dere er noen pingler.

Det å klage på at noen drikker en halv flaske vin. Det synes jeg er helt latterlig.

At det ikke er lov å tømme over en halv flaske whisky er også latterlig. Etterhvert blir man lei av whisky og øl, da er det jo greit å slappe av i baren med noen kalde drinker.

Skjønner ikke hva som er rart med dette jeg. Tror den promillekalkulatoren deres er helt på trynet. Jeg tror den regner konstant. Dvs på kort tid aka BÆLME.

Over en formiddag, middag, kveld, natt, morgen. Så synes jeg dette bare er mye alkohol. Ikke for mye, ikke for min del iallefall.

Lenke til kommentar

Diskuterte dette med kameraten min, om alkoholinntak i et bryllup med fri bar. Så lenge du TÅLER det selv.

Han var helt enig med meg, dere er noen pingler.

Det å klage på at noen drikker en halv flaske vin. Det synes jeg er helt latterlig.

At det ikke er lov å tømme over en halv flaske whisky er også latterlig. Etterhvert blir man lei av whisky og øl, da er det jo greit å slappe av i baren med noen kalde drinker.

Skjønner ikke hva som er rart med dette jeg. Tror den promillekalkulatoren deres er helt på trynet. Jeg tror den regner konstant. Dvs på kort tid aka BÆLME.

Over en formiddag, middag, kveld, natt, morgen. Så synes jeg dette bare er mye alkohol. Ikke for mye, ikke for min del iallefall.

Halv flaske vin + halv flaske whisky skal gå fint. Når man derimot "supplerer" med (snaut) brett øl og diverse andre drinker henger ikke dette sammen. Det handler ikke at vi er pingler, men at du overdriver noe fælt.

Endret av GrandMa
Lenke til kommentar

Jeg synes ikke denne mengden alkohol i løpet av en 19 timers periode høres usannsynlig ut.

I mine yngre dager har jeg gjort lignende uten at jeg har tatt skade av det, dette er nok 15 - 20 år siden.

Nå for tiden drikker jeg sjelden så mye at jeg blir dritings.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke denne mengden alkohol i løpet av en 19 timers periode høres usannsynlig ut.

I mine yngre dager har jeg gjort lignende uten at jeg har tatt skade av det, dette er nok 15 - 20 år siden.

Nå for tiden drikker jeg sjelden så mye at jeg blir dritings.

Samme her, drikker meg nesten aldri full lenger. Drikker mest alkohol kun til maten.

Når det en sjelden gang er en stor fest med fri bar, ja da kan det hende jeg som sagt tar meg litt mange glass.

Så lenge man er oppegående og ikke blir syk og har det gøy så skjønner ikke jeg problemet.

Viktigste er jo sef å ha det gøy og komme seg hjem i god behold. :)

Lenke til kommentar

Ja, jeg liker også å ha det gøy.

Siste drakk jeg tre helflasker ren heroin, gikk rett til hodet på meg. Skulle gjerne sagt jeg ble høy som en ape, men aper er pingler. For å roe meg ned igjen drakk jeg litt hjemmebrent (98%). Var så høy at jeg havnet på månen - i vakum blir kan man brenne spriten bedre. Sovnet og våknet først et par dager etterpå, da var jeg tilbake på jorda igjen. Ingen hodepine eller noe. Takler ikke å drikke noe særlig etter den opplevelsen. Så en kork fra en clausthaler i rennesteinene for noen dager siden, er knapt edru etter det nå. Men lærte meg i det minste å ta det rolig, og ikke overdrive så mye.

Nei, ærlig talt. Jeg tror på at Dropkmurphy klarer en kasse øl. Eller en treliter vin. Eller en drøy flaske whiskey. Men ingen av de tre i kombinasjon. Den kombinasjonen som trådstarter har diktet opp, selv etter hva bartenderen sa er trukket fra, er bare barnslig skryt.

Tør jeg oppfordre til å bruke alkohol som et nytelsesmiddel, og ikke et skrytemiddel? :)

• Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...